φιλε dimos47ki7 τα λες πολυ καλα .
τη γινεται ομως μπορει το μοτερ του Bravo να αντεχει μονο και μονο για τι ειναι καλο σαν το παλιο κρασι αλλα η τουρμινουλα που του εχουνε βαλει ειναι για πολλες κλοτσες .
εχουνε βαλει μια τοσο μικρη που υπερστροφαρει και υπερθερμενεται μονο και μονο για εξαληθει καθε ιχνος ρυπων .το εν λογο μοτερ ειναι καλο καθως και οι τεχνολογικες ιδιαιτεροτητες που εφοδιαστικε αλλα για να πεις οτι κατι κανει πρεπει να αλλαξεις τουρμινα και να βαλεις το λογοτερο μια 25αρα Garret που εχει μεγαλητερη φτεροτη στο μαντεμι και να γλητωσεις απο αυτη την υπερθερμανση αλλα και να περασεις καληστα και τα 220 αλογα με καλητερο φασμα αποδοσης.
και παλι θα το πω οτι ενα μοτερ που εχει την ανεση να φορτωνει με 4 ατομα 250+ κοντερ και GPS 241 με 31 βαθμους ειναι πολλυ ποιο συγουρο οτι αυτο μπορει να το κανει ολη μερα .
επιδη δεν ειμαι κακος ουτε παραξενος δε θα ζητησω απο τους κατωχους τρουμπων να παμε 5 φιλικα ανοιγματακια 0-250 και ο κερδισμενος να ειναι αυτος που θα συμπληρωσει τις περισοτερες επιτυχειες.
απλα δε θα το κανω αν και καποιοι δυψανε για τσα'ι' απλα δε θα το κανω .πανω απο ολα ειρηνη σε ολα τα Fiat οι γερμανοι ειναι οι αντιπαλοι και μερικοι γιαπωνεζοι οι αλλοι ολοι δεν αποτελοινε απειλη .