Peaceeee!!!!!!

Αρχικά εγώ έγραψα για να σχολιάσω την υπερβολική - για μένα - περιγραφή του Παντελή. Δηλαδή ρε παιδιά αν τύχει να οδηγήσετε πίσω από VW, μετά πάτε το αμάξι για πλύσιμο γιατί γεμίζεται λάδια??...

Επίσης, θέλω να πω ότι δεν έχω τίποτα να χωρίσω μαζί σας, και ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει! Δημοκρατία έχουμε!

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο redpanther Εμφάνιση μηνυμάτων
συγκεκριμενα σημερα ρωτησα για το αφεντικο μου καποια ανταλλακτικα για mazda tribute και οχι σε αντιπροσωπεια αλλα σε εναν που φερνει ανταλλακτικα και λεει οτι ειναι φτηνος.

1) ζωνη ασφαλειας συνοδηγου με το μηχανισμο....για πειτε.....286ευρω
2) ζωνη ασφαλειας οδηγου με το μηχανισμο..........................195ευρω
και επισης για honda civic του 2007 η 2008 μοντελο μπροστινος προφυλακτηρας....εδω να σας δω.....1.500 ευρω παρακαλω...
Αν και τα παραδείγματά σου τα θεωρώ λίγο άστοχα, γιατί είναι πράγματα που δεν βγάζουν βλάβες (ένας προφυλακτήρας τι βλάβη να βγάλει?), εγώ πιστεύω ότι ένα Stilo θα τύχει να πάει πολύ πιο συχνά στο συνεργείο από ένα Golf (πχ) και τα ανταλλακτικά τους (αυτά τα οποία φθείρονται συνήθως) δεν έχουν τόσο μεγάλες διαφορές.

Εγώ κάνω service κάθε 15.000χλμ το Passat στον Αποστόλου, και μου στοιχίζει 120€. 5 λίτρα λάδι συνθετικό, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα, φίλτρο αέρα και εργασία. Δε νομίζω ότι ένα FIAT θα έκανε ένα service πολύ πιο οικονομικά...



Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και η κουβέντα είναι εντελώς άκυρη και δεν οδηγεί πουθενά,
Μαζί σου με τα 1000000!!!



Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face Εμφάνιση μηνυμάτων
1.Τα dsg 2ης γενιάς είναι επίφοβα, καθώς ήταν και ο αποτρεπτικός λόγος που φίλος καλός δεν πήρε στην γυναίκα του το νέο Golf tsi με αυτό πάνω.
Θα δούμε με το πέρασμα του χρόνου, ποιά γυναίκα βγήκε τελικά κερδισμένη!




Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face Εμφάνιση μηνυμάτων
2. Επ΄ουδενί δεν δέχομαι ότι το golf IV ήταν ανώτερο από το stilo σε ποιότητα κατασκευής. Επ΄ουδενί, που τα παράθυρα κρέμονταν συνέχεια. Επ΄ουδενί δεν δέχομαι ότι και τα υλικά ήταν ανώτερης ποιότητας. Το golf V ήταν ανώτερο στα σημεία καθώς και πιο νέο (και πολύ πολύ πιο ακριβό).
Το IV σταμάτησε να κυκλοφορεί 1 χρόνο μετά που βγήκε το Stilo. Βασικός αντίπαλος του Stilo ήταν το Golf V, το οποίο κυκλοφόρησε το 2003.



Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face Εμφάνιση μηνυμάτων
Αλλά όχι ότι η ποιότητα κατασκευής το αυτοκίνητο του λαού IV είναι ανώτερη από το νέο bravo πχ. και δεν βάζω μέσα την delta που ταιριάζει τιμολογιακά περισσότερο. Το passat είναι μία κατηγορία πάνω και δέχομαι ότι η ποιότητα κατασκευής του είναι κορυφαία. Αλλά το στερημένο από κάθε έμπνευση σχεδιαστικά, golf IV είναι μακράν υπερτιμημένο. (Γνώμη μου πάντα).
Δεν μιλήσαμε για Lancia. Το Delta εγώ το θεωρώ εντελώς ισάξιο αντίπαλο του Golf. Δεν είναι όμως τυχαίο ότι είναι και πιο ακροιβά από τα FIAT, άρα πάμε σε αυτό που έλεγα, ότι η ποιότητα ξεχωρίζει και δεν μπορεί να είναι τζάμπα... Επίσης δεν ανέφερα τίποτα για το design, όπου οι Ιταλοί φημίζονται για τα θαύματα που κάνουν και οι Γερμανοί για την βαρεμάρα που τους διακρίνει. Αλλά το θέμα μας ήταν η αξιοπιστία...



Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tokis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο ξάδελφος μου έχει το scirocco με τα 160 και DSG. Το αμάξι δεν είχε 10000 χλμ. και δεν κρατούσε ρελαντί και έσβηνε. Ο <αρχιμάστορας> του είπε ότι αφού είναι σπορ αμάξι πρέπει να το σκίζει γιαυτό τα κάνει αυτά........
Μετά βέβαια του έκαναν αναβάθμιση στο εγκέφαλο...
Σιδεροφάγοι υπάρχουν παντού (χωρίς παρεξήγηση). Ο αδερφός μου χάλασε σασμάν σε Opel Astra Twintop 1.8 πριν ακόμη κάνει 5.000χλμ. Τι σημαίνει αυτό? Ότι τα Astra έχουν πρόβλημα με τα σασμάν? Ή ότι ο αδερφός μου άλλαζε όλες τις ταχύτητες στον κόφτη?...



Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tokis Εμφάνιση μηνυμάτων
Οσο για το Golf δεν είναι τυχαίο ότι σε πολλά περιοδικά έχουν συγκριτικά τεστ bravo με το νέο golf κάτι που πριν χρόνια δεν μπορούσε να το φανταστεί κανείς για ιταλικό μεσαίας κατηγορίας. Επειδή έχω μπει και εγω οδηγήσει golf VI το bravo δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και μπορούν να το διαπιστώσουν όλοι κάνοντας μια βόλτα στις αντιπροσωπείες
Έτσι θα έπρεπε να ήταν εξαρχής! Θα έπρεπε να υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των αυτοκινήτων αυτών. Αλλά με το Stilo και το Golf V τι να συγκρίνανε? Το Stilo 1.4 με τα 95 άλογα και το Golf V GT 1.4 με τα 170? Γιατί μη μου πεις ότι υπήρχαν και κινητήρες απλοί 1.6 FSI με 115 άλογα. Για αυτούς δεν νοιαζόταν κανένας και για αυτό σκοτώσανε και το Stilo... Τώρα όμως που βγήκε η FIAT με τους τουρμπάτους, έβαλε στην αγορά φωτιά. Κάποιοι σίγουρα θα χάσανε τον ύπνο τους.

Βέβαια στο θέμα ποιότητα υλικών, δεν ξέρω σε τι έχεις μπει, αλλά το Bravo εγώ πιστεύω ότι το κάνανε μέτριο σε αυτό σημείο. Θα μπορούσα να πω ότι ένα Stilo με τον ίδιο εξοπλισμό είναι πιο ποιοτικό από το νέο Bravo. (ειδικά το γυαλιστερό πλαστικό του κλιματισμού, το κάνει πολύ φθηνό).



Συγγνώμη για το τεράστιο post. Ειλικρινά δεν θέλω να θείξω κανέναν. Είμαι πολύ καλοπροέραιτος σε ότι γράφω. Μακάρι να καθόμασταν για έναν καφέ και να τα συζητούσαμε από κοντά...