Οκτω στους δεκα ειμαι σιγουρος οτι αν τους ρωτησεις δεν θα ξερουν την ιστορια
του σκορπιου αλλα τελος παντων..καλη αρχη να εχουν!
Οκτω στους δεκα ειμαι σιγουρος οτι αν τους ρωτησεις δεν θα ξερουν την ιστορια
του σκορπιου αλλα τελος παντων..καλη αρχη να εχουν!
Ένα μοτέρ "αμφιβόλων επιδόσεων" όπως το λέτε, που το φόρεσε μόνο ένα αμάξι (το Stilo) με μια μικρή υπογραφή ενός σκορπιού δεν μου κάνει για "απλά μια βελτίωση" ενός "απλού" βελτιωτικού οίκου.
Μπήκε σε τόσο κόπο η FIAT να βγάλει ένα 2,4L και δεν το έβαλε πουθενά αλλού έτσι για μια απλή βελτίωση; Μου φαίνεται λίγο κουλό. Πρέπει να τους "γαργάλησαν" αρκετά οι τύποι της Abarth για την παραγωγή του.
Όπως και να έχει, και τα τωρινά μοντέλα που βγάζει η Abarth δεν θυμίζουν σε τίποτα την παλιά εποχή. Abarth με Turbo, μου κάθεται ΠΟΛΥ στραβά...
Προσωπική μου άποψη βέβαια όλα αυτά....
1.6 16v Dynamic /Skywindow / Clima / Cruise Control
/ Loudlink SSD CD Changer
/ CDA Air Intake Filter / Sparco Aluminum Pedals / Eibach Springs / Custom made Shocks / ΟMP Strut brace [thanx ABZSTILO] / Abarth front brakes [281x26]
/ HID Xenon 4300K XLS. / Aluminum Oil Catch Tank / Coconut Perfume
Ambition bites the nails of success
Ότι και να λέμε εμείς,αφού η FIAT το λέει abarth ,είναι abarth,ακόμα κι αν τότε ήταν στο ψάξιμο για το τι θα είναι abarth.
Δεν παύει να είναι abarth.
Tώρα τι λέμε εμείς και τι αυτοί δεν έχει καμία σημασία.
Αbarth λέγεται ακόμα και το sei και το cinque,αφού έτσι τα ονόμασε η μαμά fiat.
Oυφ, τα πα και ξελάφρωσα!
Μια αστραπή ειν' η ζωή
χαρά στον που προλάβει
να δει τη λάμψη πριν χαθεί
και πέσει το σκοτάδι!!