ολοι μας τρεχουμε και πολυ επικίνδυνα καποιες φορες αλλα οδηγος εχει παντα την ευθηνη του αποτελεσματος και οχι ο κατασκευαστης .
ομως πιστευω οτι ολοι μας θα θελαμε να ειμαστε μεσα στο focus που αν ηταν τουρμπο με 500 +αλογα και επιταχυνε με τρελους ρυθμους αλλα κανεις δεν θα ηθελε να ειναι μεσα σε αυτο τη στιγμη της συγκρουσης .
μηπως αν το τεστ αυτο γινοτανε με ενα stilo θα ειχε διαφορετικο αποτελεσμα ?
οτι και να εχουμε καλο ειναι να εχουμε ποιο συχνα το ποδι μας στο φρενο και μπορει να πουνε τα παιδια που με ξερουνε οτι ''ποιος μηλαει τωρα?''
ομως οταν καποιος που εχει κινηθει στα ορια και πολλες φορες τα εχει ξεπερασει ισως μπορει να παρουσιασει με πολυ πιστικοτερο τροπο το ποσο επικινδηνο ειναι το γκαζι
σε ολους αρεσει αλλα να το παταμε εκει που κρινουμε οτι υπαρχει πανω απο 90% ασφαλεια.
ο καθενας μας ας το σκεφτει .
και οποιος θελει να μετρηθει με ενα Abarth ας μην το σκεφτει.