Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: ABS

  1. #1

    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Λυκοβρυση
    Μηνύματα
    93
    Rides
    0
    Chats
    0

    ABS

    λοιπον προσεξτε χθες τι επαθα,ακολουθουσα εναν ταριφα απο πισω σε μια αποσταση περιπου 15μ,πηγενα με καμια 50χλμ,ο δρομος γιαλι ως συνηθως,του κανει μια κυρατσα σημα του ταριφα για να την παρει, ο μ@@κας την πεφτει στα φρενα και ενω με βλεπε οτι ημουνα απο πισω του, παταω και εγω φρενο με ολη μου την δυναμη,ενεργοποιητε το ABS και ο θεος εβαλε το χερι του και σταματαω στα 5 εκ.τι θελω να πω μαυτο το ποστ τωρα,πιστευω οτι αν υπηρχε διακοπτης απενεργοποιησης του ABS για μεσα στην πολη που οι ταχυτητες δεν ειναι μεγαλες,το αμαξι θα σταματαγε ποιο γρηγορα,εσεις τι λετε?
    3πορτο dynamic 1600cc μαμισιο

    ΠΑΝΤΡΕΥΣΑΙ?κανε κλικ εδω www.atvstudio.gr

  2. #2
    StiloClub Official Member Το avatar του χρήστη john_stil
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    635
    Chats
    0

    ABS

    Πιστευω οτι το abs ειναι πολυ καλο ειδικα οτι καποιος γνωριζει ακριβως την χρηση του...

    Δηλαδη για να σταματησεις σωστα και γρηγορα χωρις προβληματα πρεπει να πατας σταθερα το ποδι σου στο φρενο χωρις να το παρεις απο το πενταλ... μεχρι να σταματησεις....

    Το προβλημα ειναι οτι οταν αρχιζει και τρανταζεται το πενταλ πολλοι κανουν το λαθος να αφησουν το ποδι τους απο αυτο και ετσι δεν πατανε φρενο....

    με τα παλια φρενα οταν μπλοκαρες... τι εκανες... αφηνες και ξανα παταγες αμεσως... ωστε να ξεμπλοκαρεις και να ξανα πιασει... δηλαδη ενα manual abs....

    απλα πιστευω θελει σωστη χρηση για να μην εχεις προβλημα...

    παντως το abs εχει σωσει πολλες φορες... ειδικα σε μια bmw που οδηγουσα παλαιοτερα

  3. #3
    Administrator Το avatar του χρήστη Stilatos
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    3.720
    Chats
    0

    ABS

    Ναι αυτο πρεπει να τονιστει και να το καταλαβει ο κοσμος το abs δεν βοηθαει να σταματησεις πιο γρηγορα το abs βοηθαει να εχουμε ΤΟΝ ελενχο του αυτοκινητου οταν φρεναρουμε παραδειγμα στην περιπτωση του moisis θα μπορουσε την ιδια στιγμη να στριψει ενω φρεναρε αμα οι συνθηκες το επετρεπαν (αμα ειχε χωρο να αλλαξει πορεια) στην περιπτωση που δεν ειχε abs ναι μεν θα σταματαγε λιγο καλυτερα αλλα δεν θα ειχε τον ελεγχο του αυτοκινητου δηλαδη θα εστριβε το τιμονι και θα συνεχιζε το αμαξι να παει ευθεια και ειναι κατι που πρεπει να μαθουμε ολοι μας εδω μας και δεν εχουμε συνηθισει. Μην νομιζετε ουτε εγω το εχω καταλαβει καλα καλα και εγω αυτο αλλα τοσα χρονια που εχω συνηθησει ειναι δυσκολο να το καταλαβουμε. Γι αυτο πρεπει να το μαθουμε καλα αυτο και ελπιζω οταν μπορεσουμε και κανουμε την σχολη ασφαλους οδηγησης θα μας μαθουνε σε πραγματικες συνθηκες πως να φρεναρουμε με abs σε ευθεια,σε στροφη, και σε αποφυγη αντικειμενων.
    Founder of Stilo Club Greece
    1.6 Silver 3D Dynamic Schumacher Stilo Look,Sky Window-K&N Filter- Eagle F1 tires- Bilstein Sprint & Eibach Pro Kit-Brembo Brakes-Sport Wheel,Sport Knob,Schumacher Pedals-3M Black tint-


    I Reject Your Reality And Substitute My Own

  4. #4
    Ο πιο όμορφος Moderator! Το avatar του χρήστη face
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Volos, Greece
    Μηνύματα
    4.322
    Chats
    0

    ABS

    παιδια εγώ εχω πέσει απο πίσω απο κάποιον σε τετοιες συνθηκες που αν δεν ειχα abs θα φρεναριζα 5 μετρα νωρίτερα...ειχα και τον τεμπελη κατω και δεν μπορεσα να τραβηξω χειροφρενο να σταματησω...

    απο την αλλη ομως εχει γλυτώσει παπού με ποδήλατο που μου πεταχτηκε και φρεναρισα κανοντας ελιγμό...

    δυφορούμενο ειναι τελικά...
    Peugeot 508SW Allure.
    ------
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ioannidis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πείτε μου ότι τουτούνι εννοείτε αυτοκίνητο!!
    ------

  5. #5
    StiloClub Official Member Το avatar του χρήστη aman17-2
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Napoli,Italia
    Μηνύματα
    1.825
    Chats
    0

    ABS

    ειχα και τον τεμπελη κατω και δεν μπορεσα να τραβηξω χειροφρενο να σταματησω...
    το ABS είναι μπελάς σε χαμηλές ταχύτητες και θα έπρεπε να απενεργοποιείται από 40χμ (π.χ.) και κάτω.....
    εγώ έχω φάει κοτσαδούρα από εμπρός γιατί μαθημένος από τους δρόμους εδώ πάνω...κοκάλοσα τα φρένα στο Χαιδάρι και σερνόμουνα πόση ώρα...
    εεε την άλλη φορά έμαθα...όποτε βαράνει ABS ---->>> ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ
    Focus II f/l 1,6 tdci titanium xenon / cruise control / TPMS / πρίζα 230V / auxiliary heating / πίσω κουρτινάκια
    AfterMarket : Kenwood Excelon DDX814 / Pioneer prs-d1200spl / Alpine pdx 2.150 / jbl P1222 / Pioneer TS-C171PRS / Dynamat extreme / Viper 5900

    Επίσης κάτοχος Gsx-r 1000 k8





  6. #6
    Administrator Το avatar του χρήστη Stilatos
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    3.720
    Chats
    0

    ABS

    μπα μην το λες ετσι τοτε που πιασανε τα χιονια αθηνα ο μονος τροπος να φρεναρω με τον παγο στο δρομο ειναι με abs και μιλαμε για ταχυτυτα στα 30 χλμ. Ακομα και το asr βοηθουσαν να βρουνε προσφυση τα λαστιχα χωρις να το παρακανω. Οπως ειπαμε παιδια πρεπει να μαθουμε τον σωστο τροπο φρεναρισματος με abs
    Founder of Stilo Club Greece
    1.6 Silver 3D Dynamic Schumacher Stilo Look,Sky Window-K&N Filter- Eagle F1 tires- Bilstein Sprint & Eibach Pro Kit-Brembo Brakes-Sport Wheel,Sport Knob,Schumacher Pedals-3M Black tint-


    I Reject Your Reality And Substitute My Own

  7. #7
    Το abs δεν κανει για τις μικρες ταχυτητες...
    απλα θα πρεπει να κραταμε αποστασεις μεσα στην πολη...

  8. #8
    Το παρακατω περιστατικο που θας διηγηθω εγινε πριν 3 χρονια περιπου...ΑΒS ...
    Συνθηκες....
    1)147 turbo 185ps
    2)Πρωι κυριακης
    3)Ποιο μικρος(λιγοτερο μυαλο)
    4)Απιστευτα καυ#@##λ@#$@ωμενος.

    Μπαινω στην χαμοστερνας περναω κατω απο την γεφυρα της Συγκρου-ηδη εχω 170Km και δινω και αλλο....στα 200 μετρα εχουμε στροφη παρατεταμενη αρκετα δυσκολη για αρχαριους...αντι για φρενο και αλλο γκαζι...απο τερμα αριστερα κανω μια σφηνα τερμα δεξια....περναω ενα XT ΜΕ 180 (ΑΥΤΟς ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ 120)..και μολις κανω τερμα δεξια δεν εχω δει οτι πηγαινει παππους με 60 (opel vevtra.) :shock: :shock: :shock:

    ΕΚΕΙ ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ....ΜΑ ΟΛΑ.....
    Φρενο??ποιο φρενο???μπηκε το abs και πηγαινε κατευθειαν επανω του....εχω πεσει στα 120 και πηγαινω επανω....αποφασιζω χειροφρενο (με 120) να σηκωσω...σηκωνω και αρχιζει ο ****ς τα δικα του ..μια δεξια μια αριστερα...δεξια μπαργιερες αριστερα xt(μηχανακι)....
    σταματησα...για αν ειμαι εδω και να κανω post...θα ειχα σκοτωθει λογω του abs....
    αλλα υπαρχουν πολλες φορες οπως ειπε και ο πετρος που εχει σωσει......
    αποφυγη παιδιων που πεταγονται στο δρομο και αντιστοιχα πραγματα..........
    ΣΙΔΗΚΑ Α.Ε
    Λ.ΕΙΡΗΝΗΣ 51 ΤΑΥΡΟΣ
    210-3453826

  9. #9

    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    499
    Chats
    0
    Άμάν και εσυ ρε Κώστα, με οτι αμάξι και να έχεις κομμάτια πηγαίνεις!!!

  10. #10

    Εγγραφή
    10-02-2005
    Μηνύματα
    399
    Chats
    0
    Οντως στις μικρες ταχυτητες ειναι λιγο προβλημα το ABS.
    Απλα ομως, μπορεις να αφησεις και να ξαναπατησεις το φρενο χωρις πολλη δυναμη και να μην ενεργοποιηθει παλι. Σταματαει καλυτερα!!

    Φυσικα σε μεγαλες ταχυτητες ειναι απειρως αποτελεσματικοτερο, και βεβαια η δυνατοτητα να αλλαξεις πορεια ενω φρεναρεις ειναι η αποδειξη του οτι το ABS μπορει να σου σωσει τη ζωη (και των αλλων).
    Fiat Stilo 1.6 3D Active, 03/2002, Silver Metallic.
    Suzuki Intruder 800, Model 1997, Black/Red.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας