υπαρχη μονο μια περιπτωση που το abs σταματαη πιο αργα απο τα συμβατικα φρενα και ειναι
τα συνεχομενα σαμαρακια που δημιουργουνται απο την ζεστη και τα βαρια οχηματα
δυστυχως οταν φρεναρουμαι πανω σε σαμαρακια οι τροχοι χανουν τη επαφη με το εδαφος μπλοκαρουν στιγμιαια το abs μειωνει την πιεση οι τροιχοι ξανασκανε κατω αλλα το abs εχει ηδη μειωση την πιεση ξαναπηδουν ξαναμπλοκαρουν και εχουμε μεγαλυτερη αποσταση ακηνιτοπιησης.
κατα τα αλλα σε καθε περιπτωση το abs ειναι καλυτερο και ας δινη την αισθηση οτι δεν σταματαη.
η περιπτωση πολυ καλης ποιοτητας ασφαλτου ασε που δεν υπαρχη στην ελλαδα αλλα ετσι κι αλλιως απαιτη
απο τον οδηγο να κραταη τους τροχους κατα 30% μπλοκαρισμενους για να νικηση το abs.
με λιγοτερο η περισοτερο μπλοκαρισμα το abs παλι κερδιζη οποτε καταλαβαινεται οτι θελη καλο οδηγοκαι μερικες δοκιμες πριν καταφερη αποσταση μικροτερη απο οτι με abs.
για φρεναρισματα πανικου ουτε λογος μια και δεν υπαρχη χρονος ρυθμισεις της πεδησης για το καλυτερο δυνατο φρεναρισμα.
οι κατασκευαστες μπορουν ευκολα να ρυθμισουν τα abs να ενεργοποιουνται στο 30% του μπλοκαρισματος
που εχει βρεθη απο ερευνες οτι επιτυγχανη την μικροτερη δυνατη αποσταση ακινητοποιησης αλλα προτιμουν να θυσιασουν λιγη απο την αποσταση για να διατηρητε η δυνατοτητα του οχηματος να πραγματοποιηση ελιγμους την ωρα που φρεναρη.


μπορη πραγματι την ωρα που φρεναρουμαι η αποσταση να ειναι παρα πολυ μικρη και να μην μας περναη απο το μυαλο να στριψουμαι πηγαινοντας ισια στο στοχο αλλα αυτο ισχυη μονο οταν ο στοχος ειναι ευθεια μπροστα μας.
σε περιπτωση που καποιος μας πεταχτη απο δεξια π.χ. ολοι ενστικτωδος φρεναρουμαι και στριβουμαι συγχρονος και εκει το abs ειναι σωτηριο σε εμενα εσωσε γυναικα με μηχανακι που ξεκινησε χωρις να ελεγξη και ειχε και το παιδη της πανω.

οι πρωτες γενιες abs ειχαν προβλημα στα λιγα χιλιομετρα και οντως κατω απο μια ορισμενη ταχυτητα απενεργοποιουνταν.
τωρα πια τα τετρακαναλα abs με τους ταχυτερους επεξεργαστες εχουν λυση το προβλημα.