ThoDoriS
04-04-07, 16:22
Προχτές πήγα μέχρι το βενζινάδικό της Shell στην γειτονία μου να βάλω βενζίνη στο αμάξι της μάνας μου που δεν είχε και τελικά παραλίγο απο το τσακωμό μου να κατέληγα στο αστυνομικό τμήμα γιατί θα είχα σφάξει Πακιστανό...
Ενώ του ηλίθιου του είπα απλή αμόλυβδη 95αρα αυτός ξεκίνησε και έβαζε v-power και του λεγα και σταμάτα και με έγραφε και στα @@ του...
Τελικώς αφού τσακώθηκα πόσες φορές εκεί, μου αφέρεσε τα χρήματα και έκανα δουλειά αλλά τον Πακιστανό τον γ@μησ@ γιατί με τρέλανε που του μίλαγα και με έγραφε και μετά γέλαγε κιόλας...
Παρακάτω είναι η επιστολή που έστειλά στη Shell (και σε όλα τα συναρμόδια όργανα). Να σημειώσω ότι ο Πακιστανός που με κορόιδευε τη στιγμή που μιλάμε είναι απολυμμένος απο το πρατήριο με εντολή της εταιρίας (μου το διαβεβαιώσανε σε τηλεφωνική επικοινωνία) και περιμένω την γραπτή απάντηση της Shell προς εμένα...
Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Μ....... Θεόδωρος και είμαι πελάτης σας τα τελευταία 7 χρόνια τουλάχιστον.
Στο διάστημα των τελευταίων 5 ετών οι φορές που έχω επισκευτεί πρατήριο υγρών καυσίμων άλλης εταιρείας είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού και αυτό λόγω άμεσης ανάγκης. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος στο σύνολο απο την εταιρεία σας και γιαυτό το λόγο συνεχίζω να παραμένω πελάτης σας.
Ο λόγος λοιπόν που απευθύνομαι σε εσάς σήμερα είναι να εκφράσω ένα παράπονο μου σε χτεσινή μου συναλλαγή με το πρατήριο της γειτονίας μου. Επισκεπτόμενος το πρατήριο σας λοιπόν (Υπ/μα: Λ. Ηρακλείου 157 Ν.Ιωνία) ζήτησα απο τον υπάλληλο να μου γεμίσει το ρεζερβουάρ με απλή αμόλυβδη βενζίνη. Εκείνος με ρωτάει λοιπόν πηγαίνοντας προς την αντλία αν θέλω 100αρα και επαναλαμβάνοντας του λέω όχι απλή 95 οκτανίων και γυρϊζω να βγάλω χρήματα. Στο διάστημα αυτό ο υπάλληλος σας πήρε την αντλία όχι της απλής αμόλυβδης αλλά της V-Power και ξεκινάει το γέμισμα του ρεζερβουάρ μου. Κοιτάω λοιπόν την αντλία και του λέω για ποιο λόγο δε μου βάζει απλή αμόλυβδή (η αντλία έδειχνε 2.5€ την στιγμή της ερώτησης) και του λέω άμεσα να σταματήσει. Ο υπάλληλος αρνούμενος να σταματήσει συνέχισε το γέμισμα με την δικαιολόγια ότι αυτό του είπα. Απευθυνόμενος σε αυτόν δεύτερη φορά και με υψωμένο τον τόνο της φωνής μου ζητάω να σταματήσει το γέμισμα με V-Power (είχαμε φτάσει στα 9€ στην ένδειξη της αντλίας). Ο υπάλληλος συνεχίζει να αρνείται να σταματήσει με αιτιολογικό ότι δεν μπορούσε, όποτε μετά απο αυτή την δικαιολογία και έχοντας γίνει έξαλλος με τις γελοίες δικαιολογίες έβαλα μόνος μου το χέρι στην αντλία και τραβόντας το δικό του σταμάτησα το γέμισμα...τόσο απλά...Η ένδειξη της αντλίας είχε φτάσει στα 14,82€ (Υπάρχει σχετική απόδειξη που έχω κρατήσει με την υπογραφή του υπεύθυνου του καταστήματος).
Να σημειώσω εδώ ότι ο υπάλληλος που με "εξυπηρετούσε" ήτανε αλλοδαπός (μάλλον Πακιστανικής καταγωγής) και τα ελληνικά που γνώριζε ήτανε απο λίγα εώς πολύ λίγα. Γνώριζε τα βασικά και ίσως πολλά λέω και σίγουρα δεν του άρμοζε μια τέτοια θέση έφοσον έρχεται σε επαφή με τόσο κόσμο γιατι αφενός μεν δεν υπάρχει η στοιχειώδης επικοινωνία με τον πελάτη, αφετέρου πλήτει το κύρος μιας σοβαρής εταιρίας όπως θέλω να πιστεύω ότι είσαστε.
Στο τέλος του επισοδειου αυτού λοιπόν που είχα με τον αλλοδαπό υπάλληλο σας, ήρθε λόγω της σύγχησης που είχε προκληθεί, ο υπεύθυνος του καταστήματος σας, κ. Ηρακλής Μικάλου, ο οποίος με ευγενικό ύφος (οφείλω να το αναγνωρίσω αυτό) ρώτησε τι είχε συμβεί. Εξηγόντας του λοιπόν τι είχε συμβεί μου είπε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην κατάλαβε καλά ο υπάλληλος και ότι εγώ είχα κάνει κάποιο λάθος. Φυσικά και παρουσία τρίτων που περίμεναν να βάλουν βενζίνη επιβεβαιώθηκε το περιστατικό και το ότι είχα δίκιο εγώ.
Καθόλη τη διάρκεια της συζήτησης μου με τον υπεύθυνο του καταστήματος ο υπάλληλος αν και δεν καταλάβαινε τι λέγαμε είχε ένα ειρωνικό προς εμένα και αυτά που έλεγα γέλιο πράγμα και το οποίο με ενόχλησε δίοτι όταν πληρώνω για κάποια υπηρεσία απαιτώ την μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση και φυσικά ευγένεια. Αυτό ήτανε εν συντομία το περιστατικό που μου συνέβει.
Ο λόγος λοιπόν που εκφράζω το παράπονο μου δεν είναι ούτε το 0.5€ που ήτανε η διαφορά στα 15€ που μου είχε βάλει αλλά η αγενέστατη στάση του υπαλλήλου σας καθώς και η επίμονή του υπεύθυνου στο ότι εγώ ήμουν ο υπεύθυνος γιαυτό που έγινε και όχι ο υπάλληλος ο οποίος όπως χαρακτηριστικά μου ανέφερε απο την ώρα που ανέλαβε δεν είχε κάνει κάποιο λάθος.
Τελικώς φυσικά και συνέχισα το γέμισμα μόνος μου με απλή αμόλυβδη αλλά πλέον η εμπιστοσύνη που έδειχνα στο συγκεκριμένο πρατήριο έχει κλονιστεί και γιαυτό ευθύνεται ο αγενέστατος και μή γνώστης της ελληνικής γλώσσας υπάλληλος σας.
Θα εκτιμούσα κάποια απάντηση σας στο μέλλον σε οποιαδήποτε μορφή, είτε γραπτή είτε προφορική.
Την παρούσα επιστολή, επείδη διαπίστωσα απο ερώτηση στο συγγενικό μου κύκλο ότι το ίδιο φαινόμενο έχει ξανασυμβεί στο συγκεκριμένο πρατήριο, την δημοσιοποιήσα στην ΓΓΚ, στο ΙΝΚΑ, στον περιοδικό & ηλεκτρονικό τύπο καθώς επίσης και στα μέλη αρκετών club αυτοκινήτου.
Συγνώμη για το μακροσκελές της επιστολής μου απλά η ευγένεια προς τον πελάτη θα ήτανε το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να γνωρίζει μετά τα ελληνικά ο υπάλληλος του πρατηρίου σας.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Μ...... Θεόδωρος.
Ενώ του ηλίθιου του είπα απλή αμόλυβδη 95αρα αυτός ξεκίνησε και έβαζε v-power και του λεγα και σταμάτα και με έγραφε και στα @@ του...
Τελικώς αφού τσακώθηκα πόσες φορές εκεί, μου αφέρεσε τα χρήματα και έκανα δουλειά αλλά τον Πακιστανό τον γ@μησ@ γιατί με τρέλανε που του μίλαγα και με έγραφε και μετά γέλαγε κιόλας...
Παρακάτω είναι η επιστολή που έστειλά στη Shell (και σε όλα τα συναρμόδια όργανα). Να σημειώσω ότι ο Πακιστανός που με κορόιδευε τη στιγμή που μιλάμε είναι απολυμμένος απο το πρατήριο με εντολή της εταιρίας (μου το διαβεβαιώσανε σε τηλεφωνική επικοινωνία) και περιμένω την γραπτή απάντηση της Shell προς εμένα...
Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Μ....... Θεόδωρος και είμαι πελάτης σας τα τελευταία 7 χρόνια τουλάχιστον.
Στο διάστημα των τελευταίων 5 ετών οι φορές που έχω επισκευτεί πρατήριο υγρών καυσίμων άλλης εταιρείας είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού και αυτό λόγω άμεσης ανάγκης. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος στο σύνολο απο την εταιρεία σας και γιαυτό το λόγο συνεχίζω να παραμένω πελάτης σας.
Ο λόγος λοιπόν που απευθύνομαι σε εσάς σήμερα είναι να εκφράσω ένα παράπονο μου σε χτεσινή μου συναλλαγή με το πρατήριο της γειτονίας μου. Επισκεπτόμενος το πρατήριο σας λοιπόν (Υπ/μα: Λ. Ηρακλείου 157 Ν.Ιωνία) ζήτησα απο τον υπάλληλο να μου γεμίσει το ρεζερβουάρ με απλή αμόλυβδη βενζίνη. Εκείνος με ρωτάει λοιπόν πηγαίνοντας προς την αντλία αν θέλω 100αρα και επαναλαμβάνοντας του λέω όχι απλή 95 οκτανίων και γυρϊζω να βγάλω χρήματα. Στο διάστημα αυτό ο υπάλληλος σας πήρε την αντλία όχι της απλής αμόλυβδης αλλά της V-Power και ξεκινάει το γέμισμα του ρεζερβουάρ μου. Κοιτάω λοιπόν την αντλία και του λέω για ποιο λόγο δε μου βάζει απλή αμόλυβδή (η αντλία έδειχνε 2.5€ την στιγμή της ερώτησης) και του λέω άμεσα να σταματήσει. Ο υπάλληλος αρνούμενος να σταματήσει συνέχισε το γέμισμα με την δικαιολόγια ότι αυτό του είπα. Απευθυνόμενος σε αυτόν δεύτερη φορά και με υψωμένο τον τόνο της φωνής μου ζητάω να σταματήσει το γέμισμα με V-Power (είχαμε φτάσει στα 9€ στην ένδειξη της αντλίας). Ο υπάλληλος συνεχίζει να αρνείται να σταματήσει με αιτιολογικό ότι δεν μπορούσε, όποτε μετά απο αυτή την δικαιολογία και έχοντας γίνει έξαλλος με τις γελοίες δικαιολογίες έβαλα μόνος μου το χέρι στην αντλία και τραβόντας το δικό του σταμάτησα το γέμισμα...τόσο απλά...Η ένδειξη της αντλίας είχε φτάσει στα 14,82€ (Υπάρχει σχετική απόδειξη που έχω κρατήσει με την υπογραφή του υπεύθυνου του καταστήματος).
Να σημειώσω εδώ ότι ο υπάλληλος που με "εξυπηρετούσε" ήτανε αλλοδαπός (μάλλον Πακιστανικής καταγωγής) και τα ελληνικά που γνώριζε ήτανε απο λίγα εώς πολύ λίγα. Γνώριζε τα βασικά και ίσως πολλά λέω και σίγουρα δεν του άρμοζε μια τέτοια θέση έφοσον έρχεται σε επαφή με τόσο κόσμο γιατι αφενός μεν δεν υπάρχει η στοιχειώδης επικοινωνία με τον πελάτη, αφετέρου πλήτει το κύρος μιας σοβαρής εταιρίας όπως θέλω να πιστεύω ότι είσαστε.
Στο τέλος του επισοδειου αυτού λοιπόν που είχα με τον αλλοδαπό υπάλληλο σας, ήρθε λόγω της σύγχησης που είχε προκληθεί, ο υπεύθυνος του καταστήματος σας, κ. Ηρακλής Μικάλου, ο οποίος με ευγενικό ύφος (οφείλω να το αναγνωρίσω αυτό) ρώτησε τι είχε συμβεί. Εξηγόντας του λοιπόν τι είχε συμβεί μου είπε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην κατάλαβε καλά ο υπάλληλος και ότι εγώ είχα κάνει κάποιο λάθος. Φυσικά και παρουσία τρίτων που περίμεναν να βάλουν βενζίνη επιβεβαιώθηκε το περιστατικό και το ότι είχα δίκιο εγώ.
Καθόλη τη διάρκεια της συζήτησης μου με τον υπεύθυνο του καταστήματος ο υπάλληλος αν και δεν καταλάβαινε τι λέγαμε είχε ένα ειρωνικό προς εμένα και αυτά που έλεγα γέλιο πράγμα και το οποίο με ενόχλησε δίοτι όταν πληρώνω για κάποια υπηρεσία απαιτώ την μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση και φυσικά ευγένεια. Αυτό ήτανε εν συντομία το περιστατικό που μου συνέβει.
Ο λόγος λοιπόν που εκφράζω το παράπονο μου δεν είναι ούτε το 0.5€ που ήτανε η διαφορά στα 15€ που μου είχε βάλει αλλά η αγενέστατη στάση του υπαλλήλου σας καθώς και η επίμονή του υπεύθυνου στο ότι εγώ ήμουν ο υπεύθυνος γιαυτό που έγινε και όχι ο υπάλληλος ο οποίος όπως χαρακτηριστικά μου ανέφερε απο την ώρα που ανέλαβε δεν είχε κάνει κάποιο λάθος.
Τελικώς φυσικά και συνέχισα το γέμισμα μόνος μου με απλή αμόλυβδη αλλά πλέον η εμπιστοσύνη που έδειχνα στο συγκεκριμένο πρατήριο έχει κλονιστεί και γιαυτό ευθύνεται ο αγενέστατος και μή γνώστης της ελληνικής γλώσσας υπάλληλος σας.
Θα εκτιμούσα κάποια απάντηση σας στο μέλλον σε οποιαδήποτε μορφή, είτε γραπτή είτε προφορική.
Την παρούσα επιστολή, επείδη διαπίστωσα απο ερώτηση στο συγγενικό μου κύκλο ότι το ίδιο φαινόμενο έχει ξανασυμβεί στο συγκεκριμένο πρατήριο, την δημοσιοποιήσα στην ΓΓΚ, στο ΙΝΚΑ, στον περιοδικό & ηλεκτρονικό τύπο καθώς επίσης και στα μέλη αρκετών club αυτοκινήτου.
Συγνώμη για το μακροσκελές της επιστολής μου απλά η ευγένεια προς τον πελάτη θα ήτανε το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να γνωρίζει μετά τα ελληνικά ο υπάλληλος του πρατηρίου σας.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Μ...... Θεόδωρος.