aman17-2
02-04-08, 21:07
http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6922&Itemid=61
Η βρετανική εταιρεία CPT βρίσκεται ήδη στα τελευταία στάδια εξέλιξης μίας νέας γενιάς υπερσυμπιεστών, που θα λειτουργούν με τη βοήθεια ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα. Σε αντίθεση με τα συμβατικά τούρμπο τα οποία καταναλώνουν μέρος της ενέργειας που παράγουν, το νέο σύστημα ηλεκτρικής υπερτροφοδότησης θα καταναλώνει λιγότερη βενζίνη, ενώ παράλληλα θα προσφέρει και μικρότερες εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με την εταιρεία κατασκευής του, το σύστημα VTES (Variable Torque Enhanchment System) είναι έτοιμο για να περάσει σε μαζική παραγωγή, ενώ αναμένεται να το δούμε σε αυτοκίνητο παραγωγής εντός 18 μηνών. Το εν λόγω σύστημα θα μπορεί να προσαρμοστεί στους περισσότερους κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, ενώ οι πρώτες δοκιμές που έγιναν σε αυτοκίνητο με κινητήρα 1,2 λίτρων, έδειξαν έως και 40% βελτίωση του χρόνου επιτάχυνσης.
Η βρετανική εταιρεία CPT βρίσκεται ήδη στα τελευταία στάδια εξέλιξης μίας νέας γενιάς υπερσυμπιεστών, που θα λειτουργούν με τη βοήθεια ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα. Σε αντίθεση με τα συμβατικά τούρμπο τα οποία καταναλώνουν μέρος της ενέργειας που παράγουν, το νέο σύστημα ηλεκτρικής υπερτροφοδότησης θα καταναλώνει λιγότερη βενζίνη, ενώ παράλληλα θα προσφέρει και μικρότερες εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με την εταιρεία κατασκευής του, το σύστημα VTES (Variable Torque Enhanchment System) είναι έτοιμο για να περάσει σε μαζική παραγωγή, ενώ αναμένεται να το δούμε σε αυτοκίνητο παραγωγής εντός 18 μηνών. Το εν λόγω σύστημα θα μπορεί να προσαρμοστεί στους περισσότερους κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, ενώ οι πρώτες δοκιμές που έγιναν σε αυτοκίνητο με κινητήρα 1,2 λίτρων, έδειξαν έως και 40% βελτίωση του χρόνου επιτάχυνσης.