Επιστροφή στο Forum : Alfa Romeo 159 1750 Turbo Benzina
Aπό 27.170 ευρώ http://www.autobild.gr/common/images/big_images/1242068040.jpg (http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=477&page_id=2589#bottom)
http://www.admix.gr/www/delivery/avw.php?zoneid=13&cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE&n=aaed4c24 (http://www.admix.gr/www/delivery/ck.php?n=aaed4c24&cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE) Η νέα έκδοση της 159 με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,75 λίτρων και τους 200 ίππους ισχύος είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Το νέο μηχανικό σύνολο διαθέτει άμεσο ψεκασμό και σύστημα μεταβλητού χρονισμού στους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής.
Η ισχύς των 200 ίππων και η μέγιστη ροπή των 32,7 χλγμ. που επιτυγχάνεται στις 1400 σ.α.λ. εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 235 χλμ./ώρα. H μέση κατανάλωση είναι 8,1 λίτρα ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στην ατμόσφαιρα ανέρχονται στα 189 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
H τιμή πώλησης της «1750 ΤΒi» στη βασική έκδοση (Distinctive) με το σεντάν αμάξωμα είναι 27.170 ευρώ, με εξοπλισμό που μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνει ESP (http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=468&oros=553), αυτόματο κλιματισμό δύο σταδίων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, σταθεροποιητή ταχύτητας και RadioCD με MP3.
Οι «159 1750 Τurbo Benzina» αριθμούν στη χώρα μας συνολικά τέσσερις εκδόσεις, δύο Berlina και δύο Sportwagon.
1750 TBi Berlina Distinctive: 27.170 ευρώ
1750 TBi Berlina Premium: 28.290 ευρώ
1750 TBi Sportwagon Distinctive: 28.670 ευρώ
1750 TBi Sportwagon Premium: 29.780 ευρώ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=477&page_id=2589
Νέα 159 1750 TBi με 200 PS από € 27.170
http://www.drive.gr/images/stories/otenet/07_05_09/alfa_159_tb_1.jpg
Με ένα νέο κινητήρα 1.750 κ.εκ. είναι διαθέσιμη πλέον η Alfa Romeo 159 και στη χώρα μας. Ο νέος κινητήρας διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, υπερτροφοδότηση και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VVT), αποδίδοντας 200 ίππους και μέγιστη ροπή 32,7 kgm στις 1.400 μόλις σ.α.λ. Η 159 TBi, που πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro5, επιταχύνει, σύμφωνα με την εταιρεία, στα 0-100 km/h σε 7,7 sec, η τελική της φτάνει τα 235 km/h, ενώ η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 8,1 λίτρα/100 km.
H τιμή της 159 1750 ΤΒi στην έκδοση Distinctive είναι € 27.170 με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC, τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17’’, δερμάτινο τιμόνι, cruise control, ραδιο-CD με MP3 και start button. Αξίζει να σημειωθεί πως η τιμή της 1750 TBi είναι στα επίπεδα που ήταν η 1.8 140hp, η τιμή της οποίας μετά τη νέα έλευση μειώθηκε κατά € 3.600 (εκτός της μείωσης που προέκυψε από το ειδικό τέλος ταξινόμησης) ξεκινώντας πλέον από τις € 21.490.
http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=10214&Itemid=61
πολυ ωραιο εργαλειο και το συγκεκριμενο μου αρεσει επειδη δειχνει αγριο!
tzagarakis
14-05-09, 23:40
Δόξα συ ο Θεός.Ζωήρεψε η 159.Τώρα τρέμετε οι ''υπόλοιποι''
MiKe_KaVaLa
14-05-09, 23:54
Aυτοι ειναι κινητηρες...επιτελους!
Aυτοι ειναι κινητηρες...επιτελους!
Να τους περιμένουμε όπου να 'ναι & στο Bravo ?
MiKe_KaVaLa
15-05-09, 16:53
Να τους περιμένουμε όπου να 'ναι & στο Bravo ?
Δεν το γνωριζω ακριβως αλλα διαβασα καπου οτι αυτον τον κινητηρα θα τον βαλουνε και στην MiTo!
και στην Μι.Το. θα τον βάλουν με έκδοση στα 240ps και στην Delta στα 200ps.
Για bravo δεν έχει ακουστεί τίποτα ακόμα.
καλο το συνολικο πακετο και πραγματικα ειναι ενα αυτοκινητο που ξεπερασε πολλους γερμανους ανταγωνιστές
αντε να βγαλουνε και τη GTA 159 να χωρτασει το ματι 20αρα ζαντα τερατα φρενα και ενα καραφουσκωμενο συνολο καπο-προφυλακτηρες-διαχητες και ενα μοτερ V8 2-τουρμπινο αμεσου cεκασμου με ενα σωρο μεταβλητα κολπα . εχω πληροφορηθει οτι δεν θα υπαρχει ανταγωνισμος σε αυτο το επιπεδο για μερικα χρονια .
οσο για το V8 προκιτε για ενα μοτερ 4,7 απο τη Ferrari .
Η Alfa Romeo σκέφτεται πολύ σοβαρά να δημιουργήσει ένα μοντέλο που θα πιέσει τα γερμανικά super sedan όπως τη BMW M3, το Audi RS4 και τη Mercedes C63 AMG.
Έτσι, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να δούμε στο μέλλον μια 159 GTA με V8 κινητήρα!
Οι φήμες θέλουν τους ιταλούς να δοκιμάζουν ήδη μια τέτοια έκδοση, η οποία ίσως παρουσιαστεί επίσημα την επόμενη χρονιά στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Εάν τηρηθεί το παραπάνω πρόγραμμα, τότε η 159 GTA θα βγει στους δρόμους στις αρχές του 2009, για να συγκριθεί στα ίσια με τους αντιπάλους της.
Όπως και η 156
Επίσημες εικόνες δεν έχουμε ακόμη για το συγκεκριμένο project, όμως όπως και η προηγούμενη GTA διέφερε αρκετά από το στάνταρ μοντέλο, έτσι θα ξεχωρίζει και η 159 Gran Turismo Allegerita (GTA).
Πιο δυναμικά σπόιλερ, φουσκωμένοι θόλοι, μεγάλες ζάντες και τα απαραίτητα πλαϊνά μαρσπιέ θα κάνουν σίγουρα αισθητή την εμφάνισή τους.
400 ίπποι;
Το θέμα για το οποίο γίνεται ο μεγαλύτερος ντόρος, είναι του κινητήρα! Πως θα μπορέσει η Alfa Romeo να αγγίξει ή ακόμη και να ξεπεράσει τους 400 ίππους, αφού δε διαθέτει στις τάξεις της έναν κινητήρα τέτοιου «βεληνεκούς».
Βασικά η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι πολύ εύκολη! Η Ferrari και η Maserati να είναι καλά... που θα δώσουν ένα χέρι βοηθείας.
Ο γνωστός V8 κινητήρας των 4.3 λίτρων (4.244 cc) που τροφοδοτεί την GranSport μπορεί εύκολα να αποδώσει 440 ίππους στις 7.000 σ.α.λ., ενώ το χαμηλό βάρος των 183 κιλών φαντάζει ιδανικός παράγων για το σασί της 159!
Πληροφορίες λένε ότι το παραπάνω μοτέρ μπορεί με λίγες μετατροπές να αγγίξει τους 500 ίππους, αλλά πιθανότατα η Alfa Romeo να το κρατήσει περίπου στους 420.
Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται και στους τέσσερις τροχούς, μάλλον μέσω ενός σειριακού κιβωτίου.
Έτσι, θα υπάρχει και το ανάλογο κράτημα που απαιτείται με τόσο δυνατούς κινητήρες, δε γνωρίζουμε όμως εάν θα υπάρξει και κάποια πισωκίνητη έκδοση, ώστε να υπάρξει και ο ανάλογος παιχνιδιάρικος χαρακτήρας της υπερστροφής ισχύος.
Στη δίαιτα
Ακόμη, οι πληροφορίες μας λένε ότι η GTA θα είναι πιο ελαφριά κατά 130 κιλά σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο.
Το δικό τους ρόλο σε αυτή τη «δίαιτα» θα παίξουν και τα κεραμικά φρένα της Brembo, που χρησιμοποιούνται μόνο στις Ferrari.
Επιδόσεις
Εάν όλα τα παραπάνω αποδειχθούν και στην πράξη, τότε η νέα 159 GTA θα πρέπει να πιάνει τα πρώτα 100 χ.α.ώ. σε 4 περίπου δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα μπορεί να αγγίξει τα 250 χ.α.ώ.
tzagarakis
16-05-09, 00:11
Εγώ αποφάσισα το δεύτερό μου αυτοκίνητο πιο θα 'ναι 159 1,750 tb
MiKe_KaVaLa
16-05-09, 00:14
χαχα...σωστος ο παιχτης!
tzagarakis
18-05-09, 21:58
Και στο κάτω κάτω και πριν το turbo ήταν κουκλάρα
breraromeos
23-06-09, 05:01
Σχετικα με την 159 gta προς το παρον δεν προβλεπεται.Αυτος ο κινητηρας δε θα φορεθει στη mito.Στη mito θα φορεθει αυτος με τα 240hp.
Ομως με αυτον τον κινητηρα θα πρωτοεμφανιστει το σεπτεμβριο η καινουρια alfa romeo milano(αντικαταστατης της 147).
Εγώ αποφάσισα το δεύτερό μου αυτοκίνητο πιο θα 'ναι 159 1,750 tb
Σύντεκνε μαζί σου!΄Είναι μ....αρα!!!
Τι να μας πουν τα VAG μπροστα της? Ειλικρινά τα έχει όλα πλέον!
:D:D:D
tzagarakis
23-06-09, 13:24
Eυτυχώς,πλυν του gta,οι κινητήρες είναι πλέον του gruppo,και το λέω το ευτυχώς γιατί αυτοί οι twin spark,εκτός του ότι ήταν πολύ ευαίσθητοι,είχαν και δύσκολη & ακριβή συντήρηση.
Ελπίζω λοιπόν σε καλύτερη αξιοπιστία και φτηνότερη συντήρηση
Αυτά!
φιλος μου στην Ιταλια οδηγησε την 159 με τα 200 αλογα και ειναι καταενθουσιασμενος.
και μου εκανε τον εξης συλογησμο ''αν παει ετσι η 159 που ειναι ολοκληρο θηριο με 240 αλογα και ενα τονο η MiTo GTΑ πως θα πηγενει?''
ανηπομονο να την κανω τεστ οδηγησης μολης ερθει Βολο.
breraromeos
23-06-09, 23:16
Και μενα ενας φιλος την οδηγησε.Μου ειπε τρομερη ροπη,τραβαει απο οπου θες.Εχει κοφτη κοντα στις 6000 (σαν τουρμπατο) και γενικα και αυτος τρελαθηκε.
Οσο για τη mito gta ελπιζω να ισχυει το 0-100 σε 5",και το οτι οι ρεπριζ με 2α και 3η θα ειναι ιδιες με αυτες της 8c competizione ,που ανακοινωσε η εταιρια
tzagarakis
24-06-09, 01:58
Σταματήστε αυτές τις σκέψεις και τα σχόλια...γιατί κολάζομαι
κάτσε να δεις ...κάπου έχω βάλει τα ψιλά από τα κάλαντα!
Τρέχω να την κλεισω!:D:D:D
γμτ αφραγκια μου γμ!
Αν έκαναν πως με πλήρωναν οι πελάτες μου θα την έβαζα την φυτιλιά!:yikes:
Τεσπα! Τα όνειρα είναι δωρεάν και η άτιμη είναι όλα τα λεφτά!!!!
tzagarakis
24-06-09, 11:34
Αν έκαναν πως με πλήρωναν οι πελάτες μου θα την έβαζα την φυτιλιά!:yikes:
Τεσπα! Τα όνειρα είναι δωρεάν και η άτιμη είναι όλα τα λεφτά!!!!
Εμένα και να με πληρώσουν,δε θα προλάβω να τα πάω στο σπίτι μου,όχι και να πάρω 159.
Γαμώ την αφραγκία μου
Εμένα και να με πληρώσουν,δε θα προλάβω να τα πάω στο σπίτι μου,όχι και να πάρω 159.
Γαμώ την αφραγκία μου
Ώπα!!! Κάτσε μην με περάσεις για μπρούκλη ρε Γιάννη!!!
Εννοούσα ότι θα ηρεμούσα από άλλα βάσανα και θα το κοίταζα το θέμα!
Σίγουρα δεν περισσεύουν (ούτε και από τα κάλαντα):rolleyes:!
tzagarakis
24-06-09, 13:45
Toυ χρόνου θα βγω και θα τα πω (τα κ'αλαντα)χιχιχιχιχιχι!!!!
breraromeos
02-08-09, 13:21
Παιδες εκανα εκτεταμενο test drive της 1750 ΤΒι με το Τι πακετο πανω.Οι εντυπωσεις;Παραπανω απο θετικες.Να υπενθυμισω οτι ο πατερας μου ειναι κατοχος της 2.2.Λοιπον...
Ο κινητηρας φυσαει.Δε θα βρειτε αλλον 1.8 να πηγαινει ετσι.Σαφως πιο ροπατος και πιο γρηγορος απο τον 2.2.Τα 200 τα παει για πλακα(δεν τα καταλαβαινεις) .
Η ροπη και το καλο τραβηγμα ξεκιναει περιπου στις 3000 στροφες και τερματιζει καπου στις 6000.Αυτο ξινησε τον πατερα μου που εχει συνηθισει να χτυπαει κοφτη στις 7000 με την ατμοσφαιρα αλλα εγω που εχω τη μιτο μου αρεσε.Κατι Χ3 3.0 παθαν πλακα.Μια merc 200 compressor(καινουρια) μετα το ξυλο που εφαγε καθοταν πισω και κοιτουσε τι την περασε τοσο βαναυσα.
Οδηγικα ειναι μια ακομα αλφα.Μου φανηκε πολυ πιο σπορτιβικη απο τη δικια μας.Σε αυτο ευθυνεται και η διαιτα που εχει κανει η 159 και το Τι πακετο μιας που η δικια μας ειναι απο τις πρωτες.Μια ενσταση εχω για το τιμονι που μου φανηκε ελαχιστα πιο ασαφες στην ευθεια.Αυτο μαλλον οφειλεται στη 19" ζαντα και στο 40αρι προφιλ του ελαστικου.Στις στροφες δεν το συζηταω.Τρενο κανονικο.Μπαινεις,βγαινεις απο τη στροφη,κοιτας το κοντερ και σε πιανει κρυος ιδρωτας με τα χιλιομετρα που εχεις.Δεν πιστευεις οτι ειχες τοσα στη στροφη.
Ηρεμια επικρατει σε ολο το αυτοκινητο μιας και η ποιοτητα κυλισης ειναι κορυφαια.
Αισθητη βελτιωση εχουν τα φρενα και σε αποδοση αλλα και στην αισθηση στο πενταλ.Οποιος εχει οδηγησει 159 ξερει οτι ειχαν ενα κενο στο πενταλ και μετα επιαναν, κατι που δε σε βοηθουσε σε γρηγορη οδηγηση και το οποιο δεν υπαρχει τωρα.Τα τετραπιστονα brembo διαπρεπουν και εδω.
Ο ηχος του κινητηρα ειναι κατι που μας χαλασε καθως ακουγεται στην 2α-3η μονο η τουρμπινα και τιποτα αλλο και στις πιο πανω μονο ο αερας.Καμμια σχεση με τον jts που λυσαει.
Ο επιλογεας ταχυτητων ειναι εξισου καλος με τον παλιο.
Ενα αρνητικο ηταν η καταναλωση.Μετα απο σκισιμο ειχε μεση καταναλωση 13.9 τη στιγμη που μετα στην ιδια διαδρομη και στο ιδιο σκισιμο ο 2.2 εδειχνε 11,8.Μπορει επειδη ηταν κλειστο το μοτερ.Παντως τα 200 αλογα ρουφανε οταν τα πιεσεις.
Το Τι πακετο δεν αρεσε στον πατερα μου καθως ειναι πιο μαχητικο το στυλ,αλλα εγω τρελαθηκα.
Γενικη ενυπωση που αποκομισα εγω ειναι οτι ειναι μια μεγαλη mito,πολυ πιο γρηγορη,σπορτιφ οσο η μιτο,με πολυ καλυτερη ποιοτητα κυλισης και με καλυτερα πατηματα στο δρομο.Μπορει να θεωρησετε ακυρη τη συγκριση αλλα δεν ειναι.Ενιωσα σαν το σπιτι μου και με το τουρμπο νομιζα οτι βρισκομαι μεσα στη μικρη μου.
Για εμας που εχουμε την 2.2 δεν αξιζει.Αλλα για οποιον σκεφτεται ενα γρηγορο οικογενειακο και με σχετικα χαμηλο κυβισμο ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη.Ο ανταγωνισμος μενει πολυ πισω στα αντιστοιχα κυβικα.
Κοστος με το πακετο Τi 33000 ευρω με την καταργηση του τελους ταξινομησης(οσο κρατησει αυτο).Σαφως και τα αξιζει και με το παραπανω.Ειναι σιγουο οτι θα προσφερει πολλες οδηγικες συγκινησεις
Ελπιζω να βοηθησα και να μην ξεχασα να αναφερω κατι.Οποιος εχει καποια απορια ευχαριστως να απαντησω αν μπορω.Συγγνωμη αν εγινα κουραστικος με το μεγαλο ποστ
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.