Επιστροφή στο Forum : τι λειπει απο το Stilo ?
μετα απο τοσα χρονια συμβιωσης με το αμαξι μας πιστευω οτι ο καθενας εχει επισημανει ποια ειναι αυτα τα πραγματα που λείπουν απο το αμαξι μας 3θυρο η' 5θυρο.
συγουρα εχουμε επισημανει πολλα ολο αυτο το καιρο αλλα τι θα λεγατε αν τα γραφαμε συκγεντρομενα εδω?
και να εξηγησουμε και το λογο που θα θελαμε να εχει αυτο το κατι παραπανω.
Πχ πισω ανοιγομενα παραθυρα
1.πολλα αμαξια αν και 3θυρα εχουνε
2.για τους πισω επιβατες ειναι πολυ κλειστος ο χωρος και απομονομενο το περιβαλον .
3γιατι οχι τι στιγμη που το punto το ειχε αν και παλιοτερο μοντελο.
Soul_Giannis
13-07-09, 20:27
Πριν την μετατροπη μου ελειπαν πολλα η αληθεια ειναι!Τωρα βεβαια μετα την μετατροπη δεν μου λυπει πραγματικα τιποτα!Ισως το μοναδικο που θα το ηθελα να ειναι εργοστασιακα τα Xenon με πλυσιμο φωτων και το να κοβει ταχυτητα μονο του εαν εχω ενεργοποιημενο το CruiseControl οταν εντοπιζει αλλο αυτοκινητο μπροστα!
tzagarakis
13-07-09, 22:13
1.Περισότερη δύναμη
2.Καλύτερο A/C
3.Και τέλος,όλο και κάτι θα θυμηθώ
1.Περισσοτερη ιπποδύναμη
2.Λιγότερο βάρος
Ionio-Zante
14-07-09, 00:13
Εμενα οτι μου ελειπε το εβαλα...
Αλλα εχω ακομα κανα δυο στο νου μου
Athanasios
14-07-09, 00:53
Μεγαλυτερο τασακι :P
1. Περισσότερο αέρα από την αριστερή μεριά του οδηγού.
2. Καλύτερη αίσθηση τιμονιού (πληροφόρηση από δρόμο βασικά)
Όλα τα υπόλοιπα είναι μια χαρά!
Γκαζι...
Παραπανω γκαζι~!
1. Περισσότερο αέρα από την αριστερή μεριά του οδηγού.
2. Καλύτερη αίσθηση τιμονιού (πληροφόρηση από δρόμο βασικά)
Όλα τα υπόλοιπα είναι μια χαρά!
τι εννοεις οταν λες περισσοτερο αερα στην μερια οδηγου??γιατι πρεπει ναχω απαντηση σε αυτο που λυνετε...
τι εννοεις οταν λες περισσοτερο αερα στην μερια οδηγου??γιατι πρεπει ναχω απαντηση σε αυτο που λυνετε...
Εννοώ ότι ο αεραγωγός αριστερά από το τιμόνι δεν στέλνει μπόλικο αέρα ... μάλλον έχει να κάνει με την γωνία των πτερυγίων μέσα του. Άν το γυρίσω τέρμα δεξιά, κόβει...
1. Άνεση στις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου. (ρυμαδο-ημιάκαμπτε)
2. Τιμόνι με καλύτερη αίσθηση
3. μετρητή G (xoxoxo)
1. Άνεση στις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου. (ρυμαδο-ημιάκαμπτε)
2. Τιμόνι με καλύτερη αίσθηση
3. μετρητή G (xoxoxo)
για το Νο3 βαλτε κ. Πετρε το ChronosGPS που εχει μετρητη G
για το Νο1 πατρε αλο αμαξι
το Νο 2 το δεχωμαστε .
ένα σκυλάκι στην πίσω εταζέρα (αυτό που κούναγε το κεφάλι στις λακούβες) με την γλώσσα έξω :p για να κοροιδεύει τα παιδιά που κεράστηκαν!!!
...το τιμόνι να ξουρίζει!
...λίγο δίαιτα (κιλά)
κατά τα άλλα γιαυτό το γουστάρουμε! Γιατί τα έχει όλα (τα περισσότερα), είναι αγαπησιάρικο και το λέει η περδικούλα του (αν συμφωνεί και ο driver) σε καταστάσεις alarm!xexexexe
alarm= στο όριο!!! (Πηγή:Φίλος του Μπαμπινιώτη):D
MiKe_KaVaLa
16-07-09, 08:45
Τι του λειπει χεχε κανεις δεν το ειπε μεχρι τωρα...
καλητερη βελτιωση ηλεκτικων...πολλαπλασιαστες-air bag-ζυγαρια-engine fault!!!!!!
ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
....και αυτή η κολόνα του τιμονιού να ήταν ποιο ήσυχη! :d
tzagarakis
17-07-09, 09:44
Eμένα τώρα που λέτε για τιμόνι,μου συμβαίνει το εξής,όταν φοράω πουκάμισο και στρίβω μία ολόκληρη περιστροφή το τιμόνι,μαγκώνει το μανικετόκουμπο στο καπάκι της κορνας κΑΙ γίνεται πολύ επικύνδινο αυτο.Ευτυχώς πάντα σε μικρές ταχύτητες!!!!
Σε αυτό φίλε μου φταίει το μανικετόκουμπο. :D:D:D
Eμένα τώρα που λέτε για τιμόνι,μου συμβαίνει το εξής,όταν φοράω πουκάμισο και στρίβω μία ολόκληρη περιστροφή το τιμόνι,μαγκώνει το μανικετόκουμπο στο καπάκι της κορνας κΑΙ γίνεται πολύ επικύνδινο αυτο.Ευτυχώς πάντα σε μικρές ταχύτητες!!!!
Πρόχειρες λύσεις:
1. Γύρνα τα μανίκια πάνω. Βγάλε και τυχόν βραχιόλια.
2. Φόρα μικρότερο νούμερο πουκάμισο.
3. Φόρα μανσέτες.
4. Φόρα μπλούζες.
5. Γύρνα το τιμόνι προβλεπόμενα (ΚΟΚ)
6. Στούμπωσε κάτι στις χαραμάδες του τιμονιού.
Πέρα από την πλάκα δεν μου έτυχε ποτέ ρε συ αυτό...
breraromeos
16-08-09, 01:29
To stilo για μενα ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα.Το εχω εντελως "μαμα" και εχω να πω οτι επρεπε να ειχε:
1)Πιο σκληρα απορτισερ.Η "βαρκε" αισθηση του δε σου δινει σιγουρια στα πατηματα του(και ας ειναι αρκετα καλα)
2)Πιο σαφες τιμονι.Και αυτο ειναι κατι που σε γρηγορη οδηγηση σε "κοβει".
3)Να ειναι λιγο πιο δυνατο το 1.6.Πιστευω 103 αλογα ηταν λιγα για τις δυνατοτητες και το βαρος του συνολου.
4)Λιγο πιο καλο κλιματισμο.Βεβαια μπορει το δικο μου να εχει καποιο προβλημα και να μην ειναι τοσο αποδοτικο.
Κατα τα αλλα ειναι πολυ ωραιο.Ταξιδιαρικο,ανετο,ξεκουραστο και φοβερα εβελικτο στην πολη παρα τον ογκο του.Ειδικα στο θεμα χωρων των πισω επιβατων τετοιο πραγμα δεν εχω δει ουτε στην 159.Πολυ ανετο.
tzagarakis
16-08-09, 02:15
Πρόχειρες λύσεις:
1. Γύρνα τα μανίκια πάνω. Βγάλε και τυχόν βραχιόλια.
2. Φόρα μικρότερο νούμερο πουκάμισο.
3. Φόρα μανσέτες.
4. Φόρα μπλούζες.
5. Γύρνα το τιμόνι προβλεπόμενα (ΚΟΚ)
6. Στούμπωσε κάτι στις χαραμάδες του τιμονιού.
Πέρα από την πλάκα δεν μου έτυχε ποτέ ρε συ αυτό...
1.Τον χειμώνα κάνει κρυο
2.δε θα κουμπώνει!
3.Δεν υπάρχουν πια
4.Δεν ταιριάζουν πάντα!
5.Θα κουτουλάω τους τοίχους
6.αυτό δεν το χα σκεφτεί
Παιδιά του Club ,
Επαναφέρω το θέμα γιά να πω και εγω ότι εκτός από κάποια άλλα πράγματα πού έχουν αναφερθεί καί πού λείπουν από τα Stilo , λείπει σίγουρα από το 1,6 ένα εξάρι σασμάν. Ρωτάω λοιπόν τούς "μοντιφάδες" καί σίγουρα ποιό έμπειρους:
1. Τά εξάρια του Punto Sporting η τού Stilo 1,2 μπορεί να τοποθετηθούν στό 1,6 ;
2. Κάποιοι από εσάς σίγουρα έχετε τοποθετήσει το εξάρι τού 1,4 .
Αν θέλετε καί μπορείτε γράψτε εντυπώσεις, αν γίνετε καί πως γίνετε η αλλαγή καί τι
θα χρειαστεί καί πρέπει να προσέξει κάποιος πού θα αποφασίσει να κάνει τήν μετατροπη . Περιμένουμε τούς έμπειρους να φωτίσουν κσί εμάς.
P/s. Αν κάποιος έχει έτοιμο εξάρι γιά το 1,6 και το πουλάει ας βάλει post.
Φιλικά ,
Nickrenn
MiKe_KaVaLa
07-10-09, 22:30
Εγω γνωριζω μονο για το 1.6 Stilo οτι το 6αρι σαζμαν μπαινει...τωρα παραπανο για τιμες και τετοια δεν γνωριζω να σου απαντησω.Ισως να ρωτησεις τον μηχανικο σου η σε καποια αντιπροσωπια Fiat το οποιο το θεορω και πιο καλο.
Εμενα παντος με περιμενει ενα σαζμαν απο Punto GT...
Εγω γνωριζω μονο για το 1.6 Stilo οτι το 6αρι σαζμαν μπαινει...τωρα παραπανο για τιμες και τετοια δεν γνωριζω να σου απαντησω.Ισως να ρωτησεις τον μηχανικο σου η σε καποια αντιπροσωπια Fiat το οποιο το θεορω και πιο καλο.
Εμενα παντος με περιμενει ενα σαζμαν απο Punto GT...
Αν ρωτήσει σε FIAT θα τον κοιτάνε στα μάτια. Υπάρχει στην Θεσσαλονίκη μέλος που έχει κάνει μεταμόσχευση τα εντόσθια από το σασμαν του 1,4 ή 1,2. Προσοχή να είναι από νέας γενιάς Fiat με asr. Έχω την εντύπωση ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από punto 2. Ο Arf ίσως ξέρει περισσότερα. Προσωπικά δεν το συνιστώ γιατί οι ροπές του 1,2 και 1,4 είναι πιο χαμηλές από του 1,6 και ήδη το σασμάν του 1,2 & 1,4 δουλεύει οριακά στον 1,4 κινητήρα.
Από GT θέλει πολλές custon λύσεις στα ημιαξόνια (μηχανουργείο) και πολύ δουλειά για ταιριάξει.
MiKe_KaVaLa
07-10-09, 23:10
Από GT θέλει πολλές custon λύσεις στα ημιαξόνια (μηχανουργείο) και πολύ δουλειά για ταιριάξει.
Ναι ειναι μελετημενο το θεμα,οτι ειχε γινει στου νικου θα γινει και σε μενα συμπεραβαλομενου και ολα τα αλλα (δισκος-συμπλεκτης...) για να ειναι οκ γενικα.Το μονο που θα μας δυσκολεψει ειναι τα ημιαξονια οπως ειπες!
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.