Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nickrenn Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε βράστα και άστα, άμα θέλεις γκάζια θα τα πληρώσεις. Έχεις ατμόσφαιρα πολλά κυβικά ; έχεις υψηλά τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα . Έχεις λίγα κυβικά και Turbo ; Θα σε γδάρει στίς καταναλώσεις ( το Turbo δέν θα το πηγαίνεις σάν " κότα " , είναι σίγουρο ότι θα το " γαργαλάς " . ) Σίγουρα είναι πολύ πιό αναξιόπιστο από το ατμοσφαιρικό , λόγω τού ότι είναι πιεσςμένο για να βγάλει άλογα και ροπές , και κάποια στιγμή όλα αυτά μεταφράζονται σε " χώσε το χέρι βαθειά στήν τσέπη !! " Γι αυτό σού λέω , βράστα κι άστα , η " καψούρα " πληρώνεται , όπως και να το κάνεις . Είναι θέμα επιλογής πώς θα πληρώσεις !!!.
Φιλικά ,
Nickrenn
διαφωνω.
γενικα οταν εχεις γκαζια τα χρησιμοποιεις,τι θα πει το τουρμπατο θα το γαργαλας;και το ατμοσφαιρικο θα το γαργαλας αμα το παμε ετσι και αυτο θα σε γδαρει στις καταναλωσεις.

οσον αφορα το θεμα αξιοπιστιας τουρμπο θα πω οτι πλεον ειναι πολυ καλα .πολυ καλυτερα απο παλια και πιστευω οτι ενας κατοχος θα την βγαλει καθαρη τουλαχιστον για 120000 χλμ.

αλλωστε οπως εχουν γινει τα αμαξια σημερα,ποιος κραταει το αμαξι του παραπανω απο δεκα χρονια;

ελαχιστοι λεω εγω