Σελίδα 10 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 8 9 10 11 12 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 146

Θέμα: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

  1. #91
    Το avatar του χρήστη Nikos
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Ωραιόκαστρο
    Μηνύματα
    2.621
    Rides
    0
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο παντελης Εμφάνιση μηνυμάτων
    κατα την επιστροφη απο την εκδρομη βγαινοντας στην εθνικη οδο στο υψος τισ Λαμιας πεσαμε στο κομβο'ι' των Sirocococo και αλλων γκολφοιδων και ενω εβρεχε καταρακτωδως αναγκαστηκα να τα περασω ολα γιατι στο μπαμπριζ μου εμφανιζοτανε ενα πραγμα λαδιλας και βρωμιάς και δεν εβλεπα .
    σημερα πηγα σε ενα φιλο εξατμησα και ειχε ενα γκολφ τσι 2,0 το οποιο επαθα την πλακα μου αλλα με λερωσε με λαδια μιας και μπηκα απο κατω να το δω και ρε παιδια καινουργιο αμαξι (8μηνων) και το μοτερ ηταν πνηγμενο στο λαδι ελεως
    Ρε συ Παντελή, μήπως είσαι λίγο υπερβολικός?

    Εγώ πάντως έχω το αμάξι 2,5 χρόνια, με 89.000χλμ, με stage 1 από τα 15.000χλμ και με stage 2+ από τα 75.000χλμ, και το μοτέρ είναι λερωμένο μόνο με σκόνες... Και κάθε 15.000χλμ που κάνω service δεν χρειάζεται το λάδι συμπλήρωμα ούτε 200ml... Και μιλάμε για σκίσιμο, όχι αστεία (έχω μέση κατανάλωση 14,7 με 15lt/100km).
    Stilo 1.6 Dynamic: Αυγ 04 2002
    Passat 2.0TFSi Tip: Μάι 12 2007
    Golf VI 160PS DSG: Μάι 28 2009
    AUDI S5 3.0TFSI: Ιουλ 28 2013

    Stilo: 3.0 V6 24V................ 220PS / 27kg torque
    Passat: APR stage 3+ ...... 460PS / 59kg torque @ 1.5 bar
    Golf VI: APR stage 1......... 220PS / 30kg torque
    S5: APR stage 2+ ............. 490PS / 58kg torque @ 1.1 bar ...... 0-100@3,8"

  2. #92
    Boring Moderator >> Το avatar του χρήστη MaGeLaNoS
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Ξεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    3.170
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ioannidis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι να πουν και στην Βραζιλία που τα ταμπούρα (!) πίσω του Stilo (δεν ξέρω έκδοση) φέυγουν μαζί με μουαγιέ και τροχό....
    Πλακα κανεις...
    Θέλω βόλτα με το Turbo του ΜΙΚΕ....


    Fiat Stilo 1.4 3D mod.04

    Opel Astra H 1.6 mod.08
    Opel Corsa D Sport 1.4 mod.09




  3. #93
    Το avatar του χρήστη παντελης
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Βολος
    Μηνύματα
    3.027
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    ετσι ετσι μπορει τα φιατακια μας να χαλανε αρεα και που αλλα αυτα που τα εχει ο κοσμος σε εκτημηση χαλενε και καποιες φορες χαλανε ποιο ευκολα απο τα δικα μας γιαυτο σκαω και τα περνω
    γιατι δε μπορει να εχετε σε εκτημηση τα γερμανικα που ειναι λαδιερες και βγαζουνε ενα σωρο προβληματα και τα κακομοιρα τα ιταλικα να μην βγαζουνε πολλες ζημιες παραμονο ενα αεροσακο που λογο γερμανικου εγκεφαλου δε λεει να στρωσει να τα κακοχαρακτηριζουμε χωρις ελεος.
    διλαδι αν σπασει οπως και εσπασε εδω Βολο DSG II σε Audi ΤΤS και λογο υπετιοτητας το πληρωσε ο φιλος μου 7.855 ευρο και ακομη και ο δοιος ακομη ενω εσκασε που δε το βαλανε σε εκγηιση 5 μηνων αμαξι και 58.000 ευρω ματα αρχησε να μου λεει κατηγοριες για τα ιταλικα . ε να τωρα αμα εγω τον βρησω εγω θα φταιω?
    να την βαλουνε εκει που ξερουνε την ποιοτητα αμα δεινεις ενα τακο χρημα και μολις χαλασει πληρωσεις εσυ αντι η εγκηιση και να πω και το εξης ,τι να το κανω το αμαξακι εξηπυρετησης αμα ειναι να μην μου βαλεις στην εγκηιση σχεδον 8000 ευρω και τα πληρωσω απο τη τσεπη μου .?
    διλαδι μου δινεις το αμαξακι εξυπηρετησης πρωτον για να με δουλεψεις κανονικα και δευτερον να αισθανομε και υποχρεομενος εεεεε συγνωμη να την βαλουνε την τεχνολογια εκει που ξερουνε.
    χιλιες φορες να εχω κατι που αν ποτε χαλασει να ειναι φτηνο, και οχι κατι ακρηβω που καθε τοσο και λιγακι χαλαει και για να το φτιαξω περνω δανειο καταναλωτικο.
    Fiat Stilo Abarth 2,6 20v
    03-11-2001 προκαταβολη παραγγελιας
    ισως ο ποιο παλιος ολων ........κι ομως ειμαι ακομη εδω.....

  4. #94
    Petros e cosi brutale! Το avatar του χρήστη ioannidis
    Εγγραφή
    27-03-2007
    Περιοχή
    600χλμ Νότια της Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    5.820
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MaGeLaNoS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πλακα κανεις...
    Μέχεις για τέτοιο;

    http://www.stilo-club.gr/vb3/showthr...iat-Stilo-Quiz
    1.6 16v Dynamic / Skywindow / Clima / Cruise Control / Loudlink SSD CD Changer / CDA Air Intake Filter / Sparco Aluminum Pedals / Eibach Springs / Custom made Shocks / ΟMP Strut brace [thanx ABZSTILO] / Abarth front brakes [281x26] / HID Xenon 4300K XLS. / Aluminum Oil Catch Tank / Coconut Perfume
    Ambition bites the nails of success

  5. #95
    Το avatar του χρήστη Nikos
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Ωραιόκαστρο
    Μηνύματα
    2.621
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    Ρε συ Παντελή, το τι έκανε ο φίλος σου με το TTS, δεν ξέρω. Και προφανώς δεν μπήκε στην εγγύηση γιατί κάποια ταρζανιά θα έκανε! Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει να σπάνε DSG. Και της γυναίκας μου το αμάξι είναι Golf 1.4 TSI με DSG7 το πήρα. Και μέχρι τώρα τουλάχιστον (12.000χλμ) λάδι δεν έχει κάψει... Και δε νομίζω ότι είναι "κάθε τόσο" τα προβλήματα των VW...

    Εγώ έχω και VW και FIAT. Και είμαι από αυτούς που το FIAT είχε μόνο πρόβλημα με τη φύσα του αερόσακου. Και του ήπια το αίμα με τις μετροπές και ακόμη είναι σκυλί μαύρο! Και όποτε κάτσω σε κουβέντα και πουν κάτι για τα FIAT, παίρνω το μέρος των FIAT. Αλλά να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, και βγάλουμε τα VW πιο ζημιάρικα από τα FIAT και ότι καίνε λάδι!... Και όσο και να τα αγαπάμε τα FIAT, η ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερη των VW. Και από τα VW είναι καλύτερη των BMW και από των BMW είναι καλύτερη των Ferrari κλπ κλπ... Ας μην κολλάμε σε "γερμανικά" και "ιταλικά". Καλώς ή κακώς, τα ακριβότερα αυτοκίνητα έχουν και καλύτερη ποιότητα. Άλλες φορές όχι αντάξια της διαφοράς χρημάτων, άλλες φορές και καλύτερη...

    Ρίξε μια ματιά και στο ίδιο το φόρουμ του StiloClub, όπου δεν γράφει κάποιος υπερβολικός αριθμός χρηστών, και δες πόσοι έχουν προβλήματα... Δεν θα έλεγα ότι είναι σπάνιο φαινόμενο. Και είναι προβλήματα από την βλακεία μιας φύσας, μέχρι και να σβήνει το αμάξι ενώ οδηγείς!!!...

    Αυτά. Νομίζω ότι το Stilo είναι ένα αξιόλογο αμάξι της εποχής του και της κατηγορίας του και ειδικά στην εποχή του είχε στάνταρ εξοπλισμό που άλλα αμάξια ακόμη και σήμερα δεν τον έχουν. Καλώς ή κακώς (κακώς για μένα) το φάγανε μπαμπέσικα από την FIAT. Εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ το σκαρί του (για αυτό και ρίχνω ένα κάρο λεφτά σε αυτό και δεν παίρνω ένα Saxorallo για την πίστα). Αλλά ότι και να λέμε, είναι ένα αμάξι που κυκλοφόρησε το 2001 και κοντεύει μια δεκαετία...
    Stilo 1.6 Dynamic: Αυγ 04 2002
    Passat 2.0TFSi Tip: Μάι 12 2007
    Golf VI 160PS DSG: Μάι 28 2009
    AUDI S5 3.0TFSI: Ιουλ 28 2013

    Stilo: 3.0 V6 24V................ 220PS / 27kg torque
    Passat: APR stage 3+ ...... 460PS / 59kg torque @ 1.5 bar
    Golf VI: APR stage 1......... 220PS / 30kg torque
    S5: APR stage 2+ ............. 490PS / 58kg torque @ 1.1 bar ...... 0-100@3,8"

  6. #96
    Το avatar του χρήστη redpanther
    Εγγραφή
    17-01-2009
    Περιοχή
    ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
    Μηνύματα
    247
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    βρε ολα καλα ειναι και ολα χαλανε και λαδια καινε...αλλα ειναι αυτο που λεει ο παντελης..
    αν σου χαλασει κατι εστω μια φορα αντι για δυο ας πουμε σε ιταλικο, και το πληρωσεις 3 και 4 φορες επανω απο ιταλικο ανταλλακτικο....ε αυτο κατι λεει...και τωρα ειδικα που οι καιροιειναι δυσκολοι...

    συγκεκριμενα σημερα ρωτησα για το αφεντικο μου καποια ανταλλακτικα για mazda tribute και οχι σε αντιπροσωπεια αλλα σε εναν που φερνει ανταλλακτικα και λεει οτι ειναι φτηνος.

    1) ζωνη ασφαλειας συνοδηγου με το μηχανισμο....για πειτε.....286ευρω
    2) ζωνη ασφαλειας οδηγου με το μηχανισμο..........................195ευρω
    και επισης για honda civic του 2007 η 2008 μοντελο μπροστινος προφυλακτηρας....εδω να σας δω.....1.500 ευρω παρακαλω...

    τεσπα....ολα βγαζουν ζημιες...απλα εγω νομιζω οτι στα υποθετικα καλα και ακριβα..πρεπει να χεις και ενα τσουβαλι χρηματα απο πισω να δινεις!!

  7. #97
    Ο πιο όμορφος Moderator! Το avatar του χρήστη face
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Volos, Greece
    Μηνύματα
    4.322
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και της γυναίκας μου το αμάξι είναι Golf 1.4 TSI με DSG7 το πήρα. Και μέχρι τώρα τουλάχιστον (12.000χλμ) λάδι δεν έχει κάψει... Και δε νομίζω ότι είναι "κάθε τόσο" τα προβλήματα των VW...

    ) Και όσο και να τα αγαπάμε τα FIAT, η ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερη των VW.
    Αν και η κουβέντα είναι εντελώς άκυρη και δεν οδηγεί πουθενά, να σημειώσω 2 πραγματάκια.

    1.Τα dsg 2ης γενιάς είναι επίφοβα, καθώς ήταν και ο αποτρεπτικός λόγος που φίλος καλός δεν πήρε στην γυναίκα του το νέο Golf tsi με αυτό πάνω.
    2. Επ΄ουδενί δεν δέχομαι ότι το golf IV ήταν ανώτερο από το stilo σε ποιότητα κατασκευής. Επ΄ουδενί, που τα παράθυρα κρέμονταν συνέχεια. Επ΄ουδενί δεν δέχομαι ότι και τα υλικά ήταν ανώτερης ποιότητας. Το golf V ήταν ανώτερο στα σημεία καθώς και πιο νέο (και πολύ πολύ πιο ακριβό).

    Αλλά όχι ότι η ποιότητα κατασκευής το αυτοκίνητο του λαού IV είναι ανώτερη από το νέο bravo πχ. και δεν βάζω μέσα την delta που ταιριάζει τιμολογιακά περισσότερο. Το passat είναι μία κατηγορία πάνω και δέχομαι ότι η ποιότητα κατασκευής του είναι κορυφαία. Αλλά το στερημένο από κάθε έμπνευση σχεδιαστικά, golf IV είναι μακράν υπερτιμημένο. (Γνώμη μου πάντα).

    υγ. δεν το συζητάω καν για την εμετική αηδία που φέρει το όνομα Polo και στερείται όχι μόνο έμπευσης αλλά και ποιότητας κατασκευής. Τα πλαστικά του ειδικά τα χαμηλά είναι παρμένα από μοντέλα του 1990.
    Peugeot 508SW Allure.
    ------
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ioannidis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πείτε μου ότι τουτούνι εννοείτε αυτοκίνητο!!
    ------

  8. #98
    Το avatar του χρήστη Tokis
    Εγγραφή
    19-02-2005
    Περιοχή
    Καβάλα
    Μηνύματα
    418
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    Ο ξάδελφος μου έχει το scirocco με τα 160 και DSG. Το αμάξι δεν είχε 10000 χλμ. και δεν κρατούσε ρελαντί και έσβηνε. Ο <αρχιμάστορας> του είπε ότι αφού είναι σπορ αμάξι πρέπει να το σκίζει γιαυτό τα κάνει αυτά........
    Μετά βέβαια του έκαναν αναβάθμιση στο εγκέφαλο...
    Οσο για το Golf δεν είναι τυχαίο ότι σε πολλά περιοδικά έχουν συγκριτικά τεστ bravo με το νέο golf κάτι που πριν χρόνια δεν μπορούσε να το φανταστεί κανείς για ιταλικό μεσαίας κατηγορίας. Επειδή έχω μπει και εγω οδηγήσει golf VI το bravo δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και μπορούν να το διαπιστώσουν όλοι κάνοντας μια βόλτα στις αντιπροσωπείες
    Fiat Bravo μαύρο 1,4 sport 150hp

  9. #99
    Το avatar του χρήστη παντελης
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Βολος
    Μηνύματα
    3.027
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!

    σχεδον εχω τελειωσει για σημερα .....................................
    οσο για το Νικο ειναι φιλος και αποτελει την εξερεση.- Γεια σου φιλαρακι
    Fiat Stilo Abarth 2,6 20v
    03-11-2001 προκαταβολη παραγγελιας
    ισως ο ποιο παλιος ολων ........κι ομως ειμαι ακομη εδω.....

  10. #100
    Το avatar του χρήστη Nikos
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Ωραιόκαστρο
    Μηνύματα
    2.621
    Chats
    0

    Απάντηση: VW Polo 1.2 TSI + Tuning by ABT - DAS AUTO!



    Peaceeee!!!!!!

    Αρχικά εγώ έγραψα για να σχολιάσω την υπερβολική - για μένα - περιγραφή του Παντελή. Δηλαδή ρε παιδιά αν τύχει να οδηγήσετε πίσω από VW, μετά πάτε το αμάξι για πλύσιμο γιατί γεμίζεται λάδια??...

    Επίσης, θέλω να πω ότι δεν έχω τίποτα να χωρίσω μαζί σας, και ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει! Δημοκρατία έχουμε!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο redpanther Εμφάνιση μηνυμάτων
    συγκεκριμενα σημερα ρωτησα για το αφεντικο μου καποια ανταλλακτικα για mazda tribute και οχι σε αντιπροσωπεια αλλα σε εναν που φερνει ανταλλακτικα και λεει οτι ειναι φτηνος.

    1) ζωνη ασφαλειας συνοδηγου με το μηχανισμο....για πειτε.....286ευρω
    2) ζωνη ασφαλειας οδηγου με το μηχανισμο..........................195ευρω
    και επισης για honda civic του 2007 η 2008 μοντελο μπροστινος προφυλακτηρας....εδω να σας δω.....1.500 ευρω παρακαλω...
    Αν και τα παραδείγματά σου τα θεωρώ λίγο άστοχα, γιατί είναι πράγματα που δεν βγάζουν βλάβες (ένας προφυλακτήρας τι βλάβη να βγάλει?), εγώ πιστεύω ότι ένα Stilo θα τύχει να πάει πολύ πιο συχνά στο συνεργείο από ένα Golf (πχ) και τα ανταλλακτικά τους (αυτά τα οποία φθείρονται συνήθως) δεν έχουν τόσο μεγάλες διαφορές.

    Εγώ κάνω service κάθε 15.000χλμ το Passat στον Αποστόλου, και μου στοιχίζει 120€. 5 λίτρα λάδι συνθετικό, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα, φίλτρο αέρα και εργασία. Δε νομίζω ότι ένα FIAT θα έκανε ένα service πολύ πιο οικονομικά...



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν και η κουβέντα είναι εντελώς άκυρη και δεν οδηγεί πουθενά,
    Μαζί σου με τα 1000000!!!



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face Εμφάνιση μηνυμάτων
    1.Τα dsg 2ης γενιάς είναι επίφοβα, καθώς ήταν και ο αποτρεπτικός λόγος που φίλος καλός δεν πήρε στην γυναίκα του το νέο Golf tsi με αυτό πάνω.
    Θα δούμε με το πέρασμα του χρόνου, ποιά γυναίκα βγήκε τελικά κερδισμένη!




    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face Εμφάνιση μηνυμάτων
    2. Επ΄ουδενί δεν δέχομαι ότι το golf IV ήταν ανώτερο από το stilo σε ποιότητα κατασκευής. Επ΄ουδενί, που τα παράθυρα κρέμονταν συνέχεια. Επ΄ουδενί δεν δέχομαι ότι και τα υλικά ήταν ανώτερης ποιότητας. Το golf V ήταν ανώτερο στα σημεία καθώς και πιο νέο (και πολύ πολύ πιο ακριβό).
    Το IV σταμάτησε να κυκλοφορεί 1 χρόνο μετά που βγήκε το Stilo. Βασικός αντίπαλος του Stilo ήταν το Golf V, το οποίο κυκλοφόρησε το 2003.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλά όχι ότι η ποιότητα κατασκευής το αυτοκίνητο του λαού IV είναι ανώτερη από το νέο bravo πχ. και δεν βάζω μέσα την delta που ταιριάζει τιμολογιακά περισσότερο. Το passat είναι μία κατηγορία πάνω και δέχομαι ότι η ποιότητα κατασκευής του είναι κορυφαία. Αλλά το στερημένο από κάθε έμπνευση σχεδιαστικά, golf IV είναι μακράν υπερτιμημένο. (Γνώμη μου πάντα).
    Δεν μιλήσαμε για Lancia. Το Delta εγώ το θεωρώ εντελώς ισάξιο αντίπαλο του Golf. Δεν είναι όμως τυχαίο ότι είναι και πιο ακροιβά από τα FIAT, άρα πάμε σε αυτό που έλεγα, ότι η ποιότητα ξεχωρίζει και δεν μπορεί να είναι τζάμπα... Επίσης δεν ανέφερα τίποτα για το design, όπου οι Ιταλοί φημίζονται για τα θαύματα που κάνουν και οι Γερμανοί για την βαρεμάρα που τους διακρίνει. Αλλά το θέμα μας ήταν η αξιοπιστία...



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tokis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο ξάδελφος μου έχει το scirocco με τα 160 και DSG. Το αμάξι δεν είχε 10000 χλμ. και δεν κρατούσε ρελαντί και έσβηνε. Ο <αρχιμάστορας> του είπε ότι αφού είναι σπορ αμάξι πρέπει να το σκίζει γιαυτό τα κάνει αυτά........
    Μετά βέβαια του έκαναν αναβάθμιση στο εγκέφαλο...
    Σιδεροφάγοι υπάρχουν παντού (χωρίς παρεξήγηση). Ο αδερφός μου χάλασε σασμάν σε Opel Astra Twintop 1.8 πριν ακόμη κάνει 5.000χλμ. Τι σημαίνει αυτό? Ότι τα Astra έχουν πρόβλημα με τα σασμάν? Ή ότι ο αδερφός μου άλλαζε όλες τις ταχύτητες στον κόφτη?...



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tokis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσο για το Golf δεν είναι τυχαίο ότι σε πολλά περιοδικά έχουν συγκριτικά τεστ bravo με το νέο golf κάτι που πριν χρόνια δεν μπορούσε να το φανταστεί κανείς για ιταλικό μεσαίας κατηγορίας. Επειδή έχω μπει και εγω οδηγήσει golf VI το bravo δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και μπορούν να το διαπιστώσουν όλοι κάνοντας μια βόλτα στις αντιπροσωπείες
    Έτσι θα έπρεπε να ήταν εξαρχής! Θα έπρεπε να υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των αυτοκινήτων αυτών. Αλλά με το Stilo και το Golf V τι να συγκρίνανε? Το Stilo 1.4 με τα 95 άλογα και το Golf V GT 1.4 με τα 170? Γιατί μη μου πεις ότι υπήρχαν και κινητήρες απλοί 1.6 FSI με 115 άλογα. Για αυτούς δεν νοιαζόταν κανένας και για αυτό σκοτώσανε και το Stilo... Τώρα όμως που βγήκε η FIAT με τους τουρμπάτους, έβαλε στην αγορά φωτιά. Κάποιοι σίγουρα θα χάσανε τον ύπνο τους.

    Βέβαια στο θέμα ποιότητα υλικών, δεν ξέρω σε τι έχεις μπει, αλλά το Bravo εγώ πιστεύω ότι το κάνανε μέτριο σε αυτό σημείο. Θα μπορούσα να πω ότι ένα Stilo με τον ίδιο εξοπλισμό είναι πιο ποιοτικό από το νέο Bravo. (ειδικά το γυαλιστερό πλαστικό του κλιματισμού, το κάνει πολύ φθηνό).



    Συγγνώμη για το τεράστιο post. Ειλικρινά δεν θέλω να θείξω κανέναν. Είμαι πολύ καλοπροέραιτος σε ότι γράφω. Μακάρι να καθόμασταν για έναν καφέ και να τα συζητούσαμε από κοντά...
    Stilo 1.6 Dynamic: Αυγ 04 2002
    Passat 2.0TFSi Tip: Μάι 12 2007
    Golf VI 160PS DSG: Μάι 28 2009
    AUDI S5 3.0TFSI: Ιουλ 28 2013

    Stilo: 3.0 V6 24V................ 220PS / 27kg torque
    Passat: APR stage 3+ ...... 460PS / 59kg torque @ 1.5 bar
    Golf VI: APR stage 1......... 220PS / 30kg torque
    S5: APR stage 2+ ............. 490PS / 58kg torque @ 1.1 bar ...... 0-100@3,8"

Παρόμοια Θέματα

  1. KTM LC4 640 tuning
    By παντελης in forum Off-topic Section
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-02-10, 23:02
  2. προβλημα vw polo
    By MiKe_KaVaLa in forum Italian and Other Cars
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-06-08, 11:19

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας