θα βγω λιγο off-topic και συγχωρηστε με αλλα πρεπει να εξηγησω.
ο wankel σαν ιδεα ειναι καταπληκτικος. υπαρχουν μονο 3 κινουμενα μερη σε αντιθεση με τις μερικες δεκαδες ενος παραδοσιακου εμβολοφορου. οι παρασιτικες τριβες λοιπον ειναι ελαχιστες.
αλλα, λογω σχεδιασμου, εχει μεγαλη καταναλωση ενω στο rx7 αρκετη ποσοτητα καυσιμου, ειδικα σε χαμηλες στροφες περνουσε ακαυστη στην εξαγωγη. στο 8αρι αυτο το προβλημα λυθηκε. η υψηλη καταναλωση, σημαινει οτι αυτοματως ο κινητηρας αυτος απευθυνεται σε πολυ ειδικο κοινο, και δεν θα μπορουσε ποτε να χρησιμοποιηθει σε ενα οικογενειακο αυτοκινητο.
απο την αλλη εχεις αποδοση 230 ιππων απο ενα 1300αρι μοτερ.

οσο για τις αυτοκινητοβιομηχανιες, ξερουν πολυ καλα οτι αν κατσουν και εξελιξουν ολες τον wankel, το αποτελεσμα θα ειναι εκπληκτικο, ενω ηδη θεωρειται ο ιδανικος κινητηρας για καυση υδρογονου. αλλα δυστυχως ή ευτυχως η mazda εχει τα αποκλειστικα δικαιωματα σε αυτον τον κινητηρα.