Μηπως ομως εχεις μεινει στην αποψη για τα ιταλικα στο stilo και δεν εχει μπει σε μια 159 για παραδειγμα;Παντως η καινουρια με τα 230 θα ειναι πολυ καλη πιστευω
Μηπως ομως εχεις μεινει στην αποψη για τα ιταλικα στο stilo και δεν εχει μπει σε μια 159 για παραδειγμα;Παντως η καινουρια με τα 230 θα ειναι πολυ καλη πιστευω
Μπορει να ειναι και ετσι σε σημειο που το θετεις με αυτο τον τροπο... Αλλα ποσο εχεις την ανεση εσυ να ζεις με τελευταιες BMW καθημερινα και να εχεις καποιο μετρο συγκρισης εστω και αν αυτο ειναι ενα ταπεινο Stilo... ??? Και οσο για την ερωτηση σου... Εχω μπει και οδηγησει πολλα ιταλικα τοσο παλια οσο και καινουργια... Και οχι μονο...
"Οι Θερμοπύλες απέδειξαν, ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι αλλά ολίγοι άνδρες".
Ηρόδοτος ο Αλικαρνασεύς, 5ος αι. π.Χ
'Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας
και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα,
την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα
και την αναρχία ως ευδαιμονία.'
Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.)
Παντα φιλικα... Και με ολο το σεβασμο... Οπως βλεπω στην υπογραφη σου τα μονα αυτοκινητα που εχεις ειναι ιταλικα... Αληθεια δεν βρηκες κανενα αλλο αυτονικητο ( Αλλης Χωρας ) που να ειναι ανωτερο απο τα Ιταλικα και να το αντεχει η τσεπη σου?
Τελος παντων δεν θελω ουτε να υποννοησω κατι για τηυν ιταλικη σχολη ουτε για καμια αλλη χωρα... Ειμαι λατρης της καλης οδηγησης για αυτο και νιωθω περηφανος με το Stilo μου που κανενας απο την BMW-ιδηκη οικογενεια μου δεν μπορει να με φτασει στις στροφες... Οπως δεν μπορω με τιποτα να αγνοησω BWM 318 Gabrio του αδερφου μου ( Πολυ πιο Ταλαιπωρημενη απο το δικο μου Stilo που (165000 ΚΜ εναντι ~90000) που μπαινεις μεσα και δεν ακους τιποτα να τριζει τιποτα να τρεμει...)
Αν καποια στιγμη πουλησω το Stilo σιγουρα θα παρω καποιο Diesel καταληγωντας με τα σημερινα δεδομενα ( Μετα Απο Ψαξιμο ) σε AUDI Α5 2.7.
"Οι Θερμοπύλες απέδειξαν, ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι αλλά ολίγοι άνδρες".
Ηρόδοτος ο Αλικαρνασεύς, 5ος αι. π.Χ
'Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας
και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα,
την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα
και την αναρχία ως ευδαιμονία.'
Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.)
E εννοειται φιλικα.Συζητηση κανουμε.
Αυτα που μου προσφερουν εμενα τα ιταλικα δεν μου τα προσφερει αλλη μαρκα.Εγω ειμαι της αποψης(και ειναι καθαρα προσωπικη) οτι πολυθρονες που να μην τριζουν τις παιρνω στο σπιτι.Στο αυτοκινητο θελω ομορφια,κρατηματα,μια σχετικη ανεση και ιπποδυναμη.
Πιστευω πως αν οι bmw-merc-cayenne κλπ δεν ειχαν αυτο το σημα μπροστα δεν θα αξιζαν τιποτα.Τα παντα ειναι "πουλ μουρ" σημερα.Με μια bmw κανεις μια βολτα στην παραλια για να δειξεις οτι εχεις bmw.Oχι γιατι σου αρεσει να το οδηγεις.Οχι για να παιρνεις παντα τη μακρυτερη διαδρομη για την απολαυση της οδηγησης.
Οσο για το οτι εχω ιταλικα δειχνει οτι τα προτιμω απο τα αλλα.Για την 159 δωσαμε 40000 και για τη μιτο 25000.Προφανως και εψαξα και τις αλλες επιλογες που υπηρχαν σε αυτα τα χρηματικα ποσα αλλα δε με ικανοποιησαν.Και το stilo οταν το πηραμε ηταν απο τα πιο προηγμενα τεχνολογικα αυτοκινητα της κατηγοριας του.Ακομα και απο την 147 τοτε που δεν το επιανε με τιποτα σε τεχνολογια και σε αλλα.
Πληροφοριακα δεν εχω παρει ποτε αλλο απο ιταλικο.Παλιοτερα ειχαμε μια 156 1.8,ενα fiat punto elx,και ενα fiat tipo που οταν το πηραμε μας ελεγαν οτι θα χαλασουν τα ψηφιακα κοντερ που ειχε,θα σκουριασει σαν ιταλικο κλπ αλλα 400000 χιλιομετρα σκληρης χρησης και 19 χρονια μετα δεν πηγε ποτε στο συνεργειο ουτε για καμενη λαμπα.Αλλα αυτο περι αξιοπιστιας και ολα αυτα ειναι για αλλο τοπικ.Ας περιμενουμε τη Milano να δουμε πως παει και τι θα καταφερουν οι Ιταλοι παλι και θα δουμε
Δεν μπορω ουτε να διαφωνησω αλλα ουτε να συμφωνησω μαζι σου σε προσωπικα γουστα...
Απλα εχωντας παλια BMW μετα Φιατ και εχωντας οικεγενειακα δωσει πανω 150000 σε αυτοκινητα εχω και την αποψη μου πια ειναι τα καλα της μιας ή της αλλης εταιρειας...
Αλλα ειμαι σιγουρος οτι και σενα η αρρωστημενη νοοτροπια μονο τα ιταλικα ή μονο τα γερμανικα ειναι αυτοκινητα σε χαλαει... Προσωπικα την Κλαση της Οδηγησης σε εθνικη της 5αρας του πατερα μου δεν την αλλαζω με τιποτα... Η την τρελα της πολυστροφιας κινητηρα του CiVic TYPE-R ενος φιλου...
Οπως Δεν μπορω να αλλαξω την Συμπεριφορα στις Στροφες του Stilo και την προηγμενη τεχνολογια του ( ABARTH Version ) που ακομα και σημερα για να την εχεις τα χωνεις χοντρα...
Οδηγησα την 159 και μαλιστα την ειχα 2 μερες και μαλιστα αυτη με τα 1750 και τους 200 ΗΡ... Ωραιο.. Φανταστικο... Πολυ ποιοτικο προπαντως σε ενα τομεα που εχαναν παντα τα ιταλικα και πολυ ομαλος κινητηρας με ατελειωτα γκαζια ...
Αλλα την Πλακα που επαθα με το Audi δεν μπορω να την ξεχασω...
Ομολογω ηταν το Quatro και diesel... Αλλα ροπη σταθεροτητα και κρατημα σε στροφες ειναι σε αλλο αστερισμο... Πανεμορφο Αμαξι ( σε ιταλικα προτυπα ) ποιοτητα σχεδον τελεια και σε λογικη τιμη...
Οσο για το Mito... Ειναι αλλου το αυτοκινητο... Πανεμορφο χωρις πραγματικους ανταγωνιστες στην κατηγορια...
Οπως και η Ζ4.. Ειδικα η καινουργια βρισκετε μακραν σε παιχνιδι... Και δεν υπαρχει ιταλικο που μπορει να την πλησιασει...
Οσο για τις πολυθρονες με ροδες... Διαφωνοντας θα συμφωνησω μαζι σου... Εχωντας 2 μωρα παιδια... Καπου καπου χρειαζετε τοσο η πολυθρονα οσο και η απολυτη ησυχια στην καμπινα... Το αυτοκινητο δεν ειναι μονο Γκαζια και στροφες...
"Οι Θερμοπύλες απέδειξαν, ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι αλλά ολίγοι άνδρες".
Ηρόδοτος ο Αλικαρνασεύς, 5ος αι. π.Χ
'Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας
και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα,
την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα
και την αναρχία ως ευδαιμονία.'
Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.)