Γιωργο παλικαρι μου δεν ξερεις τι λες μου φαινεται.
σιγα μην εχει ανεση η 5αρα στην εθνικη αυτο μου φαινεται περισοτερο για ανεκδοτο.
μπορει να εχει ανεση αλλα ποτε δε μπορει να φτασει σε ανεση αρχοντια και πολυτελεια μια Lancia Thesis που ειναι πολυ ποιο must απο ενα μπεμβεδακι εστω και σειρας 5
μηλας μετα για quatro και πετρελαιο μαλλων δε εχεις οδηγησει Alfa Romeo Q4 που ειναι οτ οροσημο της εννιας στροφες και πεταλα τα ισιωνω ολα. ειπες κατι για ροπη JTD 2,4 20v οχι απλα ροπη αλλα ροπακλα και αμα δε σου φτανει δυναμωνει πολυ ακομη .τοσο που δε νομηζω οτι θα αντεξει ο λαιμος σου να κραταει το κεφαλι στη θεση του.
Ζ4 καλο ειναι αλλα οχι για τη δουλεια που το διαφημηζουνε αυτο κανει μονο για clubing και θα βρησκεις παντα παρκιν.
ο Ιταλος μια ζωη εβγαζε αυστηρα 2θεσια και δεν τα προτημουσε κανεις τωρα εβγαλε ενα μηταρα μακρομουρηκο κακο μουτσουνο αμαξι και ολοι το εχουνε θεο .
και να σου πω οτι επιδη ειναι ακρηβω το θελουνε ολοι αν το εβγαζε προσφωρα στα 10000 ευρο κανενας δεν θα το ηθελε.
οσο για την τρελα του χοντα ασε γιατι αυτη η τρελα ειναι και το τελος της
οποιος καβαλει χοντα νομηζει οτι την εχει 1,80 καλα με το να βαραει 9αρες δε σημαινει οτι παει και γρηγορα αλλα υοτε οτι δε σπαει ,αμα σπαει και παρα σπαει για πλακα.αυτα κανουνε οι Κινεζοι και οι Γιαπωνεζοι αντιγραφουνε πρωτα τουσ Ιταλους και μετα τους υπολοιπους . εγω απλα θελω να μην επιτρεψουνε στους Γιαπωνεζους για 3 χρονια να μπουνε σε διεθνεις εκθεσεις αυτοκινητων να δειτε που δε προκειτε να βγαλουνε κανενα καινουργιο μοντελο.οσο για το στροφαρισμα των χοντα ας ειναι καλα η Γιαμαχα που σχεδιασε την κεφαλη με το VTEC αλλιως θα σας ελεγα τωρα που θα ηταν η χοντα.
αλλα αμα θες πολυθρονα για ταξιδι μπορω να σου βγαλω το καθησμα του stilo και να ταιριαξουμε οτι θελεις απο καναπε μεχρι ολη τη ΝΕΟSET μεσα .
παντα φιλικα αλλα μη ξανακουσω κουβεντα για ΒουΜουWεεεεεεεεεε