Παντελη Σεβαστη Η γνωμη σου... Και ουτε προκειτε να σε πεισω δια του κατα λογου...
Αλλα επετρεψε μου μερικα σημεια που εντοπισα στα λεγομενα σου...
Για ποια Lancia Thesis Μιλας? Αυτη που ξεκινησε σαν Dialogos το 1999 και βγηκε σε παραγωγη το 2001 σαν Thesis με σκοπο να χτυπησει τις πωλησεις των BMW 5? Αυτη που δεν υπαρχει καν στο επισημο Site της εταιρειας ? (BMW series 5
1972-εως σημερα)
Η Bmw σειρα 5 δεν ειναι ενα απλο bmw-δακι...!!! Ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα ειτε σε επιδοσεις ειτε σε ανεση ... Εχει το δικο της Target Group... Σιγουρα υπαρχουν καλυτερα αλλα αλλα ιταλικο δεν ειναι απο τους αμεσους ανταγωνιστες του...
Μιλησες για το JTD 2,4 20v MultiJet... (Αυτος εχει Maximum 207HP και 400Nm ροπη στις 1500rpm)...
Εγω μιλησα για τον 2.7 Common-Rail (Εχει 190HP και 400Nm ροπη στις 1400). Εκτος απο τα κυβικα και τα 17 αλογα υπερ του multijet δεν βλεπω καμια διαφορα στις Ροπες!!! Ολοι οι Diesel κινητηρες δυναμωνουν σε τρελα επιπεδα απο οποια εταιρεια και να ειναι με πολυ μικροτερο κοστος απο την βενζινα... Και ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πως ενα αυτοκινητο με κινηση στους 4 τροχους μπορει να ειναι καλυτερο απο ενα αυτοκινητο με κινηση στους 4 τροχους παλι ( εχωντας ~ τα ιδια κιλα, επιδοσεις, χαρακτηριστικα) και μαλιστα με τεραστια διαφορα...?
Οσο για το Ζ4... Θα συμφωνισω μαζι σου οτι ειναι μονο για εφε και παρκινγ...
Θυμισε μου μονο πιο ειναι το τελευταιο Roadster που εχει βγαλει το groupo τα τελευταια χρονια που μπορει να παιζει μαζι με την Z4 στα εφε και στο παρκινγ μιας και αυτα τα αυτοκινητα μονο για αυτο δημιουργηθηκαν???!!! Κανενα Ισως?
Μονο η Spider μου ερχετε στο μυαλο με κορυφαια την 3.2 Q4 με τα 260 αλογα... Η αντιστοιχη σε κυβικα BMW Z4 εχει 343 Αλογα...
Αλλα την Spider ΔΕΝ Μπορεις να την πεις Roadster... 2+2 Ειναι...
Για τα Honda που στροφαρουνε και σπανε... Λοιπον ακου και την αλλη πλευρα του νομισματος... Αν ο κινητηρας της HONDA δεν ηταν Honda αλλα μοτερ του Groupo ολοι θα λεγαμε τι γαματο κινητηρα εχουμε χωρις turbo και με 200 αλογακια... 240 αλογα για τα 2.200 κυβικα του S2000... (Δεν βαριεσε βρε φιλε και να μας περνανε τα turbo... καποια στιγμη θα σπασουν...ή... Αν ειχα και εγω turbo απο τα διακοσια Θα εφτανα τριακοσια...)
Χωρις να μας νοιαζει ποιος τον σχεδιασε ποιος τον εφτιαξε ή αν σπαει συχνα... Προτημουσα να ειχα τετοιο κινητηρα και ας τον εφτιαχνε η ΤΑΤΑ στην Ινδια...
Και κατι τελευταιο και δεν θα ξανακουσεις ουτε για BMW ουτε για αλλο αυτοκινητο μιας και κλεινω εδω τις αποψεις μου...
Απο τα αυτοκινητα που μου εδωσες για Συγκριση ποιο δεν ηταν Ιταλικο και του Groupo??? Ή να στο Θεσω αλλιως ... Υπαρχει αυτοκινητο αλλης Σχολης εκτος της Ιταλικης που συμπαθεις και πιο?
Οσο για τις Πολυθρονες? Νεοσετ????? Ποτε Ελληνικη Εταιρεια...
Ειμαι Λατρης της Ιταλικης Φινετσας...
Παντα φιλικα γιατι ξερεις τι εκτιμηση τρεφω για το προσωπο σου...